Celleforandringer efter keglesnit :( Erfaringer søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Ved ikke om der er nogen derude der har været det samme igennem som mig.

Fik i 2003 konstateret sidste stadie før kræft og fik et stort keglesnit.

Efterfølgende var der intet.

Gennemgik 2 graviditeter der var yderst komplicerede af dette.

Nu idag er jeg til lægen hvor hun konstatere at jeg har en polyp på livmoderen (præcis det samme som i 2003) og har sendt mig videre med henblik på en vævsprøve. ;(

Polyppen bløder en del, især ved samleje og jeg har samme mærkelige ømhed/ ubehag i underlivet

Nogen med erfaringer derude??

du få lige sådan en 

Har selv celleforandringer men er gravid lige nu og de var så milde at de mest var i undersøgelsesstadiet og jeg har derfor ikke fået keglesnit og har slet ingen goe råd

Men ville ikke gå forbi uden en krammer, håber det løser sig for dig og at det går i sig selv igen 

Ved du hvordan de overhovet skal løse det når det er samme sted? kan de så klare det med endnu en kegleop.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Nu kan jeg jo også kun fortælle, hvad de har har fortalt mig på Aalborg Sygehus og der sagde de at de for kort tid siden var påbegyndt tjek af alle der har fået keglesnit. Om de gør det alle andre steder i landet ved jeg af gode grunde ikke

lyder da også kun dejligt hvis de er mere obs på det nu. Jeg prøver også bare at "berolige" normale gravide med at man altså normalt ikke behøver frygte forkortet LH, da de fleste gravide (gudskelov) har gode lange LH´er

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

du få lige sådan en 

Har selv celleforandringer men er gravid lige nu og de var så milde at de mest var i undersøgelsesstadiet og jeg har derfor ikke fået keglesnit og har slet ingen goe råd

Men ville ikke gå forbi uden en krammer, håber det løser sig for dig og at det går i sig selv igen 

Ved du hvordan de overhovet skal løse det når det er samme sted? kan de så klare det med endnu en kegleop.?

Tak skal du have, dejligt at høre de positive historier Jeg er lidt bange for at de vil fjerne det hele dernede hvis det viser der er svære celleforandringer igen min mormor fik sin livmoder fjernet da hun var ung af samme årsag.

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Tak skal du have, dejligt at høre de positive historier Jeg er lidt bange for at de vil fjerne det hele dernede hvis det viser der er svære celleforandringer igen min mormor fik sin livmoder fjernet da hun var ung af samme årsag.

puuha nej det håber jeg ikke

Men vi har det også i familien og min mor fik også fjernet hendes men først i 40erne mener jeg så hun havde nået at få de (tre) børn hun skulle ha

Men hvis ikke man er færdig med at få børn så er det bare så tragisk og ærgerligt at kroppen skal modarbejde en

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

puuha nej det håber jeg ikke

Men vi har det også i familien og min mor fik også fjernet hendes men først i 40erne mener jeg så hun havde nået at få de (tre) børn hun skulle ha

Men hvis ikke man er færdig med at få børn så er det bare så tragisk og ærgerligt at kroppen skal modarbejde en

Jeg har gudskelov to dejlige børn, så jeg er heldig på den sigt.

Men det er en grim sygdom

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg har gudskelov to dejlige børn, så jeg er heldig på den sigt.

Men det er en grim sygdom

ja det er altid en glæde at du fik dem inden det blev helt slemt

men jeg krydser fingre for du ikke skal ha hele livmoderhalsen væk og at det hele går i sig selv igen

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

ja det er altid en glæde at du fik dem inden det blev helt slemt

men jeg krydser fingre for du ikke skal ha hele livmoderhalsen væk og at det hele går i sig selv igen

Mange tak og held og lykke med den lille spire i maven

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Mange tak og held og lykke med den lille spire i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.