Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
christinak skriver: Hej Majbritt Jeg vil rigtig gerne høre lidt mere om jeres sommerhus og priser Hvis der blir noget ledigt før uge 49 må du meget gerne sig til Hilsen christina
Hej Majbritt
Jeg vil rigtig gerne høre lidt mere om jeres sommerhus og priser
Hvis der blir noget ledigt før uge 49 må du meget gerne sig til
Hilsen christina
Jamen det er ledigt i uge 47 og 48 det er jo før
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: ja god idé tusind tak
ja god idé tusind tak
twinboys skriver: ud af de tre uger du spørger på har jeg kun uge 31 tilbage... Majbritt
ud af de tre uger du spørger på har jeg kun uge 31 tilbage...
Majbritt
okay (: ihhh håber den uge forsat er ledig i november,
SpunkenJo skriver: Hvordan er sovepladserne fordelt?Ca. pris på en uge
Hvordan er sovepladserne fordelt?Ca. pris på en uge
3 værelser med dobbelt senge i og en hems med 2 madrasser og en barneweekendseng
twinboys skriver: 3 værelser med dobbelt senge i og en hems med 2 madrasser og en barneweekendseng
Emilie2010 skriver: okay (: ihhh håber den uge forsat er ledig i november,
hvilken uge søde???
SpunkenJo skriver: Fedt Er hemsen ii forbindelse ned stuen eller et af værelserne ?
Fedt Er hemsen ii forbindelse ned stuen eller et af værelserne ?
ovenover to værelser og du kan se hemsen fra stuen og køkken
twinboys skriver: ovenover to værelser og du kan se hemsen fra stuen og køkken
SpunkenJo skriver: Det jeg fisker efter er, om man kan gøre det mørkt påHemsen, og om den er aflukket, af hensyn til støj.....?Tak for pb med priser
Det jeg fisker efter er, om man kan gøre det mørkt påHemsen, og om den er aflukket, af hensyn til støj.....?Tak for pb med priser
har sendt dig et link søde
twinboys skriver: Hvem vil gerne afsted i vores sommerhus... Perioden går fra lørdag til lørdag Det er et 8 personers luxus hus ***** (5 stjerner ) Se billeder her... send mig en pb hvis du er interesseret i en god pris og en dejlig uge ved Vesterhavet Majbritt
Hvem vil gerne afsted i vores sommerhus...
Perioden går fra lørdag til lørdag
Det er et 8 personers luxus hus ***** (5 stjerner )
Se billeder her...
send mig en pb hvis du er interesseret i en god pris og en dejlig uge ved Vesterhavet
Jeg vil gerne have flere oplysninger (;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128