Lej mit fede sommerhus... til 8 personer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. august 2011

Polarpigen

Hey - kan jeg også bedre om info. Gerne pris på en hel uge, og en forlænget weekend. Og selvfølgelig i hvilke uger det er ledigt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Siljesmor

Gerne lidt info til mig vedr. priser på en hel uge og en forlænget weekend. Og hvornår det er ledigt her i efteråret/vinteren

Anmeld

27. august 2011

Hasselnødden

Info om pris, forlænget weekend evt, hvilke ledige uger du har og alt det andet nødvendige du ligger inde med af viden om sommerhuset - manden fylder 40 i år, kunne jo være en overraskelse  og vi elsker Vesterhavet... Er der børneværelse/seng  etc? Børnevenlige faciliteter..? Vi er ligeglade med hvilken måned  og må der være katte?

Og nej, vi er ikke sommerhusferiegæster der bare efterlader dem eller noget. De skal være hos os, med mindre det ikke er tilladt, så finder vi en løsning

Anmeld

27. august 2011

Malli

Jeg vil også gerne bede om lidt Info omkring pris, og hvilke uger der er ledige

Anmeld

28. august 2011

qp

Også her Vil gerne vide hvor det ligger og hvad det koster, at leje - evt i jul/ nytårsperioden

Anmeld

28. august 2011

Stine85

Jeg vil da også gerne have lidt info..... kunne være jeg kunne lokke manden med en tur senere på året

Anmeld

28. august 2011

twinboys

Carina:-) skriver:

Jeg vil også gerne have lidt info

Jamen det skal du da få...

Anmeld

28. august 2011

twinboys

Polarpigen skriver:

Hey - kan jeg også bedre om info. Gerne pris på en hel uge, og en forlænget weekend. Og selvfølgelig i hvilke uger det er ledigt  

lejer det kun ud i hele uger fra lørdag til lørdag.... sender lige en pb

Anmeld

28. august 2011

twinboys

Siljesmor skriver:

Gerne lidt info til mig vedr. priser på en hel uge og en forlænget weekend. Og hvornår det er ledigt her i efteråret/vinteren

Desværre ingen forlænget weekender...

sender lige en pb

Anmeld

28. august 2011

GUSO

Hej.. Har du nogle ledige uger til foråret?? Og Hvad koster det at leje dit skønne hus?? Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.