hey hey.. slap lige af med at skræmme den kommende far 
det er ikke FORBUDT.. det bliver frarådet pga det kan være skadeligt for barnet, ligesom det kan med rygning og alkohol.
makeup er der ikke forfærdelig meget kemi i. men der er parabener og tilsætningssstoffer som jo kommer i blodet.. så alt med måde mht. makeup.. jeg brugte selv makeup fra b.la. nilens jord. og fra naturprodukter, hvor min mascara f.eks. var lavet på ko lort.!! ja 
alt med måde.. men hårfarven vil jeg ikke anbefale. så kan hun evt farve det med henna.. det er dampene og selvte hårfarvens kontakt med huden der kan være skadeligt for barnet. og selvfølgelig også for moderen. det er skadeligt for alle. det er slet ikke sundt..
når jeg farver mit hår denne hidsige røde farve det har nu, så får jeg også sår i hovedbunden og det er altså ikke sundt..
mht. sæber og shampoo osv. jamen altså.. der er jo parafumer og parabener i de fleste produkter. så jeg vil da gerne råde dig/jer til at gå efter de produkter med svanemærket og astma og allergi mærket.. det er en garanti for at der ikke er skadelige stoffer i, og det er også godt for miljøet 
det kan man jo få alt muligt med i dag så den verden er ikke så farlig at bevæge sig ind i.. 
men gør som i selv syntes, altså. det fleste er jo anbefalinger.. og ikke ordrer.. 
Anmeld