Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja. skriver: ååh jamen det ved jeg sørme ikke, ved ikke engang hvad de koster fra ny af
ååh jamen det ved jeg sørme ikke, ved ikke engang hvad de koster fra ny af
Bamses store godnatbog er som ny læst en gang... den anden er læst noget mere men meget velholdt dog med Alexanders navn i...
Så en som ny og den anden lidt brugt...
gode store bøger med gode billeder i...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Bamses store godnatbog er som ny læst en gang... den anden er læst noget mere men meget velholdt dog med Alexanders navn i... Så en som ny og den anden lidt brugt... gode store bøger med gode billeder i... Majbritt
twinboys skriver: Ja byggemand bob bøgerne er vidst væk hvis hende den anden ikke vil have den der er tilbage må du gerne købe den...
Ja byggemand bob bøgerne er vidst væk hvis hende den anden ikke vil have den der er tilbage må du gerne købe den...
Ok - er de med stive sider???
Tanja. skriver: hmm.. 100 ink porto??
hmm.. 100 ink porto??
De vejer godt så det er nok for lidt desværre...porto er 75kr da de vejer 2,6kg... men lad os sige 150kr incl... det er en god pris...
og en er som næsten ny og den anden er kun lidt brugt...
twinboys skriver: De vejer godt så det er nok for lidt desværre...porto er 75kr da de vejer 2,6kg... men lad os sige 150kr incl... det er en god pris... og en er som næsten ny og den anden er kun lidt brugt...
Hoppede alle svarene over, så måske de er væk men prøver lige:
Har du stadig "Rasmus" fra billede 1?
Og har du stadig "søg og find - Biler"?
Hvilke af "Biler" bøgerne har du endnu.
twinboys skriver: Kom med et bud jeg er til at handle med... pengene går til drengene
Kom med et bud jeg er til at handle med... pengene går til drengene
Tanja. skriver: uuh så må jeg heller springe fra, vidste ikke de var så tunge det er lidt over "shoppe-bugettet" for en studerende ssom mig når det "bare" er på bøger
uuh så må jeg heller springe fra, vidste ikke de var så tunge det er lidt over "shoppe-bugettet" for en studerende ssom mig når det "bare" er på bøger
bare helt ok...
Mor til Liva skriver: Ok - er de med stive sider???
ikke dem fra byggemand bob
twinboys skriver: de er godt brugte ... tjekker lige hvad porto bliver
de er godt brugte ... tjekker lige hvad porto bliver
Ja det kunne jeg se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128