sex hver eller hveranden dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.879 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Nimbus1984

Hm, nu har jeg læst flere steder at folk har sex hver anden dag når de prøver at blive gravide. Men er det ikke bare en skrøne at man ikke må have sex hver dag. Kunne godt tænke mig at høre hvor folk har det fra.

Her hjemme knalder vi hver dag for det meste, men det gølder nu hele tiden og ikke kun nu hvor vi prøver at blive gravide. Tænker om det har noget at gøre med at nogle har været sammen længere eller de har børn i forvejen så tiden og overskudet ikke er til sex hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

SussieThyssen

Nimbus1984 skriver:

Hm, nu har jeg læst flere steder at folk har sex hver anden dag når de prøver at blive gravide. Men er det ikke bare en skrøne at man ikke må have sex hver dag. Kunne godt tænke mig at høre hvor folk har det fra.

Her hjemme knalder vi hver dag for det meste, men det gølder nu hele tiden og ikke kun nu hvor vi prøver at blive gravide. Tænker om det har noget at gøre med at nogle har været sammen længere eller de har børn i forvejen så tiden og overskudet ikke er til sex hver dag.

Jo..jeg tror bestemt det er en skrøne..men jeg skal ikke kunne sige det 100 %...videnskaben finder jo ud af så meget.

Jeg synes da bare man skal dyrke det sex man har lyst til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. juli 2011

Fenja09

Synes ikke i skal gå op i hvad der bliver sagt eller skrevet, men dyrke sex når i har lysten til det. I realiteten burde det jo kun være nødvendigt at dyrke sex omkring ægløsning tidspunktet og hverken hver dag eller hver anden.

Det kan hurtigt hænge en ud af halsen, hvis man føler man SKAL dyrke sex på visse tidspunkter - så gør det når i vil

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.