Hej tøser..
Kan I mon hjælpe mig?
Jeg skal efter planen have min mens på Mandag d. 1. August, med mindre vi er så heldige at den bliver væk.
Jeg tvivler.. Har ondt lidt ondt i lænden og træls i mit underliv og er derfor sikker på at vi heller ikke var heldige denne månede og at min mens kommer på Mandag..

ØV!
Vi står så og skal til Tyrkiet d. 10 (om 14 dage idag) og min kæreste mener jo så hvis jeg ikke er gravid, at så kan vi da sagtens tage i byen dernede og drikke og sådan.. Jeg er bare ikke meget for at skulle drikke dernede, selvom de har nogel skiiiiiiiiiiiiiiide gode driknks!! Tænker bare at det da slet ikke hjælper på det hele.. Samtidig vil jeg få ret svært ved at forklare min søster og svigermor og de andre, hvorfor jeg ikke lige tager nogle drinks med dem!
ARGH! Hvorfor kan jeg ikke abre være heldig og få den positive test! Bliver så frustreret over det! Kæresten og jeg havde nemlig aftalt, at vi ville sige det til dem der skal med derned at jeg er gravid, hvis det lykkedes.. Så var der jo ligesom ikke noget at stille spørgsmålstegn ved!
Hvad ville I gøre tøser?
Anmeld