Frustreret, hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser..

Kan I mon hjælpe mig?
Jeg skal efter planen have min mens på Mandag d. 1. August, med mindre vi er så heldige at den bliver væk.

Jeg tvivler.. Har ondt lidt ondt i lænden og træls i mit underliv og er derfor sikker på at vi heller ikke var heldige denne månede og at min mens kommer på Mandag.. ØV!

Vi står så og skal til Tyrkiet d. 10 (om 14 dage idag) og min kæreste mener jo så hvis jeg ikke er gravid, at så kan vi da sagtens tage i byen dernede og drikke og sådan.. Jeg er bare ikke meget for at skulle drikke dernede, selvom de har nogel skiiiiiiiiiiiiiiide gode driknks!! Tænker bare at det da slet ikke hjælper på det hele.. Samtidig vil jeg få ret svært ved at forklare min søster og svigermor og de andre, hvorfor jeg ikke lige tager nogle drinks med dem!
ARGH! Hvorfor kan jeg ikke abre være heldig og få den positive test! Bliver så frustreret over det! Kæresten og jeg havde nemlig aftalt, at vi ville sige det til dem der skal med derned at jeg er gravid, hvis det lykkedes.. Så var der jo ligesom ikke noget at stille spørgsmålstegn ved!

Hvad ville I gøre tøser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

chael

Jeg villle drikke drinks, hvis jeg ikke var blevet gravid.

Du skal også give dig selv lov at nyde livet, selvom i prøver at få en lille bebs. Det er jo ikke weekend druk, men et par ferie drinks.

Måske kan det også give dig en ro, så den ligepludselig er der

Men xxxxx'er for dig at testen er positiv om et par dage

Men er den ikke, så giv dig selv lov til at nyde ferien med et par lækre drinks

*Camilla 31+0

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Jeg villle drikke drinks, hvis jeg ikke var blevet gravid.

Du skal også give dig selv lov at nyde livet, selvom i prøver at få en lille bebs. Det er jo ikke weekend druk, men et par ferie drinks.

Måske kan det også give dig en ro, så den ligepludselig er der

Men xxxxx'er for dig at testen er positiv om et par dage

Men er den ikke, så giv dig selv lov til at nyde ferien med et par lækre drinks

*Camilla 31+0

Okay.. Rart med til andre synspunkter på det end mit eget!

Jeg bliver bare så nervøs, for hvad nu hvis den månede lige var vores chance, og så man spilder den på nogle skide drinks, som man jo i teorien godt kunne ha været foruden?

Håber virkelig også på 2 streger, men jeg tvivler!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.