Djævlehuer m.m til begge køn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. oktober 2011

kirsti

Georgia skriver:

Ja så må du gerne give besked. Børnene skal selvf. bare kunne holde varmen i dem
Men farverne skal være brun/hvide/beige - evt. lavendel lilla

Oki jeg skriver Hvis jeg støder på noget garn I gemmerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Vidunderligeunger

hej jeg skal bruge en i str 2 år og en til en nyfødt.. den til nyfødt skal være naturhvid, altså ikke hvis som papir, men have lidt nuance.. vi ved ikke kønnet endnu, så ingen drenge eller pige nuancer Den i str 2 år, skal være lilla, mørk eller lys det er lige meget

hvad giver det ??

Anmeld

13. oktober 2011

kirsti

MAJ*MOR skriver:

hej jeg skal bruge en i str 2 år og en til en nyfødt.. den til nyfødt skal være naturhvid, altså ikke hvis som papir, men have lidt nuance.. vi ved ikke kønnet endnu, så ingen drenge eller pige nuancer Den i str 2 år, skal være lilla, mørk eller lys det er lige meget

hvad giver det ??

I bomuld bliver det 135 inkl porto I uld der kan maskinvaskes 155 inkl porto (:

Anmeld

13. oktober 2011

Vidunderligeunger

kirsti skriver:

I bomuld bliver det 135 inkl porto I uld der kan maskinvaskes 155 inkl porto (:

for dem begge to?? det var da billigt.. jeg vil gerne have dem begge to i bomuld det er bare til at sove i barnevognen med, kan uld ikke godt blive lige lovligt varmt så?

Anmeld

13. oktober 2011

kirsti

MAJ*MOR skriver:

for dem begge to?? det var da billigt.. jeg vil gerne have dem begge to i bomuld det er bare til at sove i barnevognen med, kan uld ikke godt blive lige lovligt varmt så?

Jep for begge!

Ang uld så kan de laves I en tynd uld men det er op til dig (: bomuld kan vaskes på 60 grader I maskinen mens ulden kan vaskes på 40 grader

Anmeld

13. oktober 2011

Janni.

Janni. skriver:

Hej

Kan du lave en hue til en dreng på 7 mdr? Det skal helst være uld hvis du kan klare det. 

De ensfarvet synes kæresten er lidt for kedelige, så tænker om du evt kan lave en stribet? Ang farverne tænker vi at det må gerne være friske farver, alt andet end brun og pige farver, så du har frit valg. 

Er det noget du kan klare? 

Bum bum.. Kan se du har svaret andre end jeg? Skal jeg tage min henvendelse som et nej? Det er helt okay hvis ikke du kan lave huen, vil bare gerne vide besked. 

Anmeld

13. oktober 2011

kirsti

Janni. skriver:

Bum bum.. Kan se du har svaret andre end jeg? Skal jeg tage min henvendelse som et nej? Det er helt okay hvis ikke du kan lave huen, vil bare gerne vide besked. 

Hej jeg har overset din besked (: du kan prøve at kigge under nørklerier på min hjemmeside WWW.Bykirsti.dk der kan du se eksempler på huer jeg tidligere har lavet måske du kan få lidt inspiration der ellers finder vi på noget

Anmeld

13. oktober 2011

Janni.

kirsti skriver:

Hej jeg har overset din besked (: du kan prøve at kigge under nørklerier på min hjemmeside WWW.Bykirsti.dk der kan du se eksempler på huer jeg tidligere har lavet måske du kan få lidt inspiration der ellers finder vi på noget

Det er helt okay. 

Vi kan faktisk godt li den tyrkise med grøn kant. Den er i første række i midten under nørklerier. 

Er det muligt at lave den? 

Anmeld

13. oktober 2011

kirsti

Janni. skriver:

Det er helt okay. 

Vi kan faktisk godt li den tyrkise med grøn kant. Den er i første række i midten under nørklerier. 

Er det muligt at lave den? 

Jep.
Bare så vi er enige så 1 hue I uld, turkis med lime grøn kant str 8-12 mdr må det blive

Anmeld

14. oktober 2011

kirsti

Toshiba skriver:

det bestemmer du

så er jeg igang med din hue, jeg regner med den bliver færdig idag så du får lige mine oplysninger i en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.