Djævlehuer m.m til begge køn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. oktober 2011

kirsti

Georgia skriver:

Hmm, tænker nogle evt., med en spids der ikke skal bindes, men hvor der er nogle flapper over ørerne?

jeg ser lige om jeg kan finde en opskrift på noget i den stil (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

kirsti

Georgia skriver:

Hmm, tænker nogle evt., med en spids der ikke skal bindes, men hvor der er nogle flapper over ørerne?

På denne side http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php?action=search&mc=2&c=2&y=&tw=&a=&f=&w=hue&tot=&searchyg=0&yg=&page=1&from=0&sort=default

og de næste 3 er der en masse huer. Det er ikke alle jeg har garn til men du kan jo kigge lidt og komme med nogen forslag. Husk de mønstrede kan laves i andre farver, ensfarvet, stribet osv

Anmeld

13. oktober 2011

Georgia

kirsti skriver:

På denne side http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php?action=search&mc=2&c=2&y=&tw=&a=&f=&w=hue&tot=&searchyg=0&yg=&page=1&from=0&sort=default

og de næste 3 er der en masse huer. Det er ikke alle jeg har garn til men du kan jo kigge lidt og komme med nogen forslag. Husk de mønstrede kan laves i andre farver, ensfarvet, stribet osv

2 x 12 - 46 i brun og hvid.
Str. 4
Str. 1½-2

Priser på dem evt.?

Anmeld

13. oktober 2011

kirsti

Georgia skriver:

2 x 12 - 46 i brun og hvid.
Str. 4
Str. 1½-2

Priser på dem evt.?

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=s12&d_id=46&lang=dk  du mener den?

Hvis de har garnet i nærheden af mig så bliver det 50kr for garn pr hue så 100kr inkl porto pr stk

Anmeld

13. oktober 2011

Georgia

kirsti skriver:

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=s12&d_id=46&lang=dk  du mener den?

Hvis de har garnet i nærheden af mig så bliver det 50kr for garn pr hue så 100kr inkl porto pr stk

Ja jeg er vild med spidsen og flapperne, for mig behøver det ikke at være noget dyrt garn, du bestemmer hvilket. Knus?

Anmeld

13. oktober 2011

kirsti

Georgia skriver:

Ja jeg er vild med spidsen og flapperne, for mig behøver det ikke at være noget dyrt garn, du bestemmer hvilket. Knus?

Det garn der er brugt til huen står til 22kr pr nøgle og der skal bruges 2 pr hue så det er faktisk i den ret billige ende af garn i den type (: Hvad farver skulle det være hvis du stadig er interesseret til 100kr pr stk inkl porto

Anmeld

13. oktober 2011

Georgia

kirsti skriver:

Det garn der er brugt til huen står til 22kr pr nøgle og der skal bruges 2 pr hue så det er faktisk i den ret billige ende af garn i den type (: Hvad farver skulle det være hvis du stadig er interesseret til 100kr pr stk inkl porto

Det er pt lige for dyrt for mig for 2 huer. desværre.

Anmeld

13. oktober 2011

kirsti

Det er pt lige for dyrt for mig for 2 huer. desværre.

Hvis jeg falder over noget garn derhjemme der kan bruges kan jeg lave dem billigere  så kan jeg lige vende tilbage, har du krav til farver og garntype?

Anmeld

13. oktober 2011

Janni.

Hej

Kan du lave en hue til en dreng på 7 mdr? Det skal helst være uld hvis du kan klare det. 

De ensfarvet synes kæresten er lidt for kedelige, så tænker om du evt kan lave en stribet? Ang farverne tænker vi at det må gerne være friske farver, alt andet end brun og pige farver, så du har frit valg. 

Er det noget du kan klare? 

Anmeld

13. oktober 2011

Georgia

kirsti skriver:

Hvis jeg falder over noget garn derhjemme der kan bruges kan jeg lave dem billigere  så kan jeg lige vende tilbage, har du krav til farver og garntype?

Ja så må du gerne give besked. Børnene skal selvf. bare kunne holde varmen i dem
Men farverne skal være brun/hvide/beige - evt. lavendel lilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.