puha hader det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Babydream<3

Er jeg den eneste der nærmest er ræd for de der gynækologer, og hvorfor skal der lige være så mange mandlige???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Ryberg

nu har jeg prøvet en kvindelig gynækolog.. og jeg synes faktisk de er mere "hårde" og "brutale" end mændene er... så jeg foretrækker faktisk en mandlig gynækolog

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Jeg er lige glad med det er en mand men ja jeg har også været meget bange men også fordi min sidste lige gjorde noget forkert så det gjorde meget ondt...

men er der ikke en kvindelig læge hos jeres læger eller få detpå sygehuset af en kvinde

Anmeld

27. juli 2011

maria87

Babydream<3 skriver:

Er jeg den eneste der nærmest er ræd for de der gynækologer, og hvorfor skal der lige være så mange mandlige???

Kan virkelig heller ikke lide det... 

synes os der er mange mandlige , samme spørgsmål stillede jeg for et par måneder siden , da jeg første gang skulle til GYN...  men det skal nok gå - det gør det jo.. 

Anmeld

27. juli 2011

Carina1977

Jeg har både prøvet mandelige og kvindelige gynækologer, og jeg foretrækker helt klart en mand. Mine oplevelser har i hvert fald været at de mandelige er mere forsigtige og rolige end de kvindelige. Men kan bare være mig, der har været uheldig

Der er så også mange der ikke bryder sig om det er en mand....det er så en privat sag. Så må man spørge om man ikke kan få en kvindelig gynækolog i stedet

Jeg skal også snart til en gynækolog tror jeg. Jeg har blødt i over 2 uger nu, og det vil ikke stoppe. Men jeg hader bare de der gynækologiske undersøgelser

Anmeld

27. juli 2011

baby012

uha, jeg bryder mig ikke om at det er en kvindelig der gør det. 

mænd ved jo ikke hvad der gør eller ikke gør ondt dernede på samme måde som en kvindelig gyn. gør. så derfor er mandlige gyn. mere forsigtige . 

men nej det da ikke super sjovt at skulle hen til en uanset køn, men det går jo nok det hele.. de ser jo mange hver dag  

Anmeld

27. juli 2011

Muffin_girl

Babydream<3 skriver:

Jeg kan ikke lide kvinder.. De er så hårde.. Har den mest rare mand der gør det roligt og fortæller.. Jeg har vænnet mig til det.. Tror jeg har været der 15 gange Da jeg har en underlivs sygdom 

Anmeld

27. juli 2011

Babydream<3

Jeg har kun være til gyn en gang før og det er næsten 10 år siden, puha tiden er fløjet!! Dengang var det en mand, tror bare jeg er så mere bevidst om alt ting nu og derfor er mere nervøs, men ja jeg overlever, bare jeg kan få en hurtig tid.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Babydream<3 skriver:

Jeg er rædselsslagen Og nok også derfor ejg ikke har fået fortaget en GU endnu. PINLIGT...
Og nu er vi så begyndt på PB skulle have haft ringet efter endt mens, men jeg fik aaldrig taget mig sammen. Venter min mens i starten af næste uge og når den så er ovre så SKAL jeg til gyn. Vil gerne have prøvet det inden en evt. graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.