hvor vil i gerne føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

juni76

betjenten skriver:

Jeg skal føde hjemme, og det skal nok blive alt for hyggeligt  Fødte for 14 mdr. siden på Herlev, og ja alt gik som det skulle, så hvorfor ikke føde hjemme denne her gang  Er ikke så nervøs for at det skal " gå galt" for er der det mindste, ryger man jo afsted til Hos.

Vi har også taget beslutningen,og det bliver en hjemmefødsel(hvis vægt scanningen er fin)

Jeg vil gerne føde i vand,så vi skal ha købt et føde kar.

Hvornår er du sat til? Måske jeg lige kan nå at høre om det,inden det bliver min tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

betjenten

juni76 skriver:

Vi har også taget beslutningen,og det bliver en hjemmefødsel(hvis vægt scanningen er fin)

Jeg vil gerne føde i vand,så vi skal ha købt et føde kar.

Hvornår er du sat til? Måske jeg lige kan nå at høre om det,inden det bliver min tur

Det er en super beslutning, og jeg håber da helt sikkert for jer, at alt ser fint ud så det bliver en hjemmefødsel

Jeg regner også med at skulle føde i vand, og kan leje et kar gennem min jordmoder så det er super service...

Har termin d. 18 dec. så ja det bliver et rigtig julebarn

Hvornår er du sat til??? Måske jeg når at høre om din hjemmefødsel først

Anmeld

5. august 2011

juni76

betjenten skriver:

Det er en super beslutning, og jeg håber da helt sikkert for jer, at alt ser fint ud så det bliver en hjemmefødsel

Jeg regner også med at skulle føde i vand, og kan leje et kar gennem min jordmoder så det er super service...

Har termin d. 18 dec. så ja det bliver et rigtig julebarn

Hvornår er du sat til??? Måske jeg når at høre om din hjemmefødsel først

Jeg har termin d.7 dec,så jeg håber jo det er mig der kommer til at fortælle først. Da jeg jo ik håber at gå over tid.

Jeg tænker at det da også må være feder for manden,han kommer jo til at deltage mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.