Nogen der ved??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

babymus77

Hejsa alle i fantastiske mennesker:-)). Ville lige høre jer ad, jeg havde en positiv ægløsnings test torsdag d 14/7-11 så måske ægløsning d.16/7-11... Sidste mens første dag d. 2/7-11... Altid en cyklus på 28 dage:-)) må være 3+4 i dag... Har ømme babser kvalme og oppustet.... Ka også være tegn på mens snart kommer!!! Har testet med strimmel fra billig test hvor kontrol streg kommer, og så kommer der en underlig violet farve lige efter den lille forhøjning der er i strimmelen??!!! Mystisk!!! (lige i samlingen) hmm!! Har så prøvet den lille test fra Kvickly, der står man kan teste 6-15 dage fra befrugtning af?!?! Men også negativ.. Står tester for lavt hcg... Burde jeg efter min ægløsning så først ku teste senere?? Og hvilke tests har i gode erfaringer med?? Sommer hilsner til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Jeg har også prøvet den men den var negativ, er 6 dage over nu og der er stadig ikke kommet nogen mens. har aldrig haft uregelmæssig cyklus før, har lige fået taget blodprøve hos lægen... har samme symptomer som dig.

Anmeld

27. juli 2011

babymus77

ØnskerEtMirakel skriver:

Jeg har også prøvet den men den var negativ, er 6 dage over nu og der er stadig ikke kommet nogen mens. har aldrig haft uregelmæssig cyklus før, har lige fået taget blodprøve hos lægen... har samme symptomer som dig.

Åhh Guds så er vi i samme båd:-) Jeg prøvede i sidste måned samme symp gik 6 dage over, og så kom mens!! Øvvvv men denne måned er babserne mere ømme end sidste måned!!! Måske også psyken der spiller mig et puds!! Håber bare sådan!!! Men tænker jo med den der test når der står man kan teste tidlig om den så ikke burde vise??? Min er helt negativ test!!! Krydser for din blodprøve

Anmeld

27. juli 2011

ØnskerEtMirakel

babymus77 skriver:

Åhh Guds så er vi i samme båd:-) Jeg prøvede i sidste måned samme symp gik 6 dage over, og så kom mens!! Øvvvv men denne måned er babserne mere ømme end sidste måned!!! Måske også psyken der spiller mig et puds!! Håber bare sådan!!! Men tænker jo med den der test når der står man kan teste tidlig om den så ikke burde vise??? Min er helt negativ test!!! Krydser for din blodprøve

Ja det er ikke sjovt at gå og vente på de to røde streger  

tak.  

Jeg tror ikke at du skal tænker for meget over de der tests der.. jeg vil fremover først tage en når jeg er 7 dage over som er der man kan være sikker. men.. nu må vi se hvad blodprøven viser.. jeg tror ikke at det er psyken hos mig, for jeg har aldrig været desperat after at få en positiv test, jeg tager det stille og roligt, tror der skal meget til før psyken træder ind og gør dig "gravid". håber du snart får to fine streger

Anmeld

27. juli 2011

babymus77

ØnskerEtMirakel skriver:

Ja det er ikke sjovt at gå og vente på de to røde streger  

tak.  

Jeg tror ikke at du skal tænker for meget over de der tests der.. jeg vil fremover først tage en når jeg er 7 dage over som er der man kan være sikker. men.. nu må vi se hvad blodprøven viser.. jeg tror ikke at det er psyken hos mig, for jeg har aldrig været desperat after at få en positiv test, jeg tager det stille og roligt, tror der skal meget til før psyken træder ind og gør dig "gravid". håber du snart får to fine streger

Jeg tænker altid først over det, når ugen kommer jeg ska have mens:-)) Sidste måned mente lægen at det var fordi jeg var så opmærksom på det at min mens blev udskudt?!! Ikke til at vide smiler;-)) jep's vi krydser og håber

Anmeld

27. juli 2011

ØnskerEtMirakel

babymus77 skriver:

Jeg tænker altid først over det, når ugen kommer jeg ska have mens:-)) Sidste måned mente lægen at det var fordi jeg var så opmærksom på det at min mens blev udskudt?!! Ikke til at vide smiler;-)) jep's vi krydser og håber

Nej det ville ha været noget nemmere hvis man vidste hvad der foregik i ens krop.  jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.