til jer gravide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Anonym trådstarter

SiljasMoar skriver:

Det var i hvert fald det råd min læge gav mig og sæd kan faktisk holde sig i op til 48 timer oppe i kvinden, under de rette temperaturer

ja det har jeg også læst - men synes det er så besværligt når jeg først begynder at tænke på processen i livmoderen, så det tænker jeg helst ikke på hehe... vil bare ønske der snart sker et lille mirakkel, så vores søn på snart 5 kan blive storebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Silja&Noam

Anonym skriver:

ja det har jeg også læst - men synes det er så besværligt når jeg først begynder at tænke på processen i livmoderen, så det tænker jeg helst ikke på hehe... vil bare ønske der snart sker et lille mirakkel, så vores søn på snart 5 kan blive storebror

Alt det der er os for indviklet til mig jeg skal nok krydse fingre for i snart ser to streger så han kan blive storebror

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

SiljasMoar skriver:

Alt det der er os for indviklet til mig jeg skal nok krydse fingre for i snart ser to streger så han kan blive storebror

Årh tak skal du have super sødt af dig, hvis der er noget jeg har brug for er det krydsede finger og en masse håb 

kan se du bor i korsør jeg bor i slagelse... 

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

Anonym skriver:

Årh tak skal du have super sødt af dig, hvis der er noget jeg har brug for er det krydsede finger og en masse håb 

kan se du bor i korsør jeg bor i slagelse... 

Jamen det var da så lidt man skal jo tænke på hinanden... Ja bi flyttede hertil fra Slagelse for en uges tid siden har i altid boet i Slagelse? Hvis min Tlf ku lave de der krammere så fik du os en

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

SiljasMoar skriver:

Jamen det var da så lidt man skal jo tænke på hinanden... Ja bi flyttede hertil fra Slagelse for en uges tid siden har i altid boet i Slagelse? Hvis min Tlf ku lave de der krammere så fik du os en

Tak skal du have  

jeg boede i korsør fra da jeg blev født til jeg var 8 ca. og efter der har jeg altid boet i slagelse...

er det et godt sted i er flyttet hen så???

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

Anonym skriver:

jeg mener ikke I graviditeten, jeg mener da i prøvede at blive gravide

Ah dit spørgsmål lød meget som om hvor meget under graviditeten.... 

Vi gjorde det når vi havde lyst... 

Anmeld

28. juli 2011

Louiiiise

Vi var heldig at det skete i første forsøg eller anden forsøg. Men vi gjorde det, når vi havde lyst. Vi ville ikke planlægge sex og have sex hvis man ikke havde lyst, "bare" for at få et barn

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Ah dit spørgsmål lød meget som om hvor meget under graviditeten.... 

Vi gjorde det når vi havde lyst... 

ja jeg ved det godt... skulle have rettet spørgsmålet og tak for svar

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

Anonym skriver:

ja jeg ved det godt... skulle have rettet spørgsmålet og tak for svar

Hehe... 

Det var så lidt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.