til jer gravide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Silja&Noam

Vi havde det hver dag i en uge hvor ægløsningen var i midten af den uge hvis det gav mening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

2 gange om dagen.... blev da også gravid i 1. forsøg

fedt tillykke... 

jeg synes bare det er super svært at sexe 2 gange om dagen  , vi har en søn, vi ikk bare lige kan skubbe på værelset....vil være lidt strengt 

Anmeld

27. juli 2011

baby012

Når vi havde lyst, et par gange om ugen

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

SiljasMoar skriver:

Vi havde det hver dag i en uge hvor ægløsningen var i midten af den uge hvis det gav mening..

det gjorde det  kan næsten forstå på det hele at der faktisk er størst chance ved graviditet , ved sex hver dag før i og efter ægløsning

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Når vi havde lyst, et par gange om ugen

Anmeld

27. juli 2011

Topp

Anonym skriver:

fedt tillykke... 

jeg synes bare det er super svært at sexe 2 gange om dagen  , vi har en søn, vi ikk bare lige kan skubbe på værelset....vil være lidt strengt 

jeg havde også en søn - men han var selvfølgelig stor (10 år) så det var når han var i skole og når han var gået i seng

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

jeg havde også en søn - men han var selvfølgelig stor (10 år) så det var når han var i skole og når han var gået i seng

ja det er så lidt nemmere 

Anmeld

27. juli 2011

Frk.S

Det gjorde vi når vi havde lyst.
Det var vel hver - hveranden dag (nogle gange lidt mindre, men sikkert også flere gange om dagen nogle gange).

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det gjorde vi når vi havde lyst.
Det var vel hver - hveranden dag (nogle gange lidt mindre, men sikkert også flere gange om dagen nogle gange).

dejligt at det kan være så nemt og tillykke med graviditeten, det er da os snart ved at være , så pøj pøj med det hele  

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

Anonym skriver:

det gjorde det  kan næsten forstå på det hele at der faktisk er størst chance ved graviditet , ved sex hver dag før i og efter ægløsning

Det var i hvert fald det råd min læge gav mig og sæd kan faktisk holde sig i op til 48 timer oppe i kvinden, under de rette temperaturer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.