Afsløringen Juleaften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2008

Monica

Vi skulle jo afsløre vores "nyhed" juleaften. Gustav fik en "jeg skal være storebror" t-shirt på ud til min mor. (Min mormor havde været hos os en time inden vi kørte, men så intet... ) Da vi kom, så min storebror det med det samme, og ønskede tillykke, Ingen andre så noget, så efter 1 times tid, spurgte jeg min mor om hun havde set hvad der stod på Gustavs bluse... De sagde tillykke og det var det. Ikke nogen store scener...

Lars forældre (som vi ikke holdt jule sammen med) fik en ramme med digtet fra Line og DET vagte jubel/tårer i stride strømme. Et hav af SMSér og lykønskninger...

Men vi er glade og lykkelige for at vi ikke skulle igennem ligeså mange behandlinger som for at få Gustav...

Så, for dem der ikke har opdaget det, det er mig der var ANO gravid... Men nu er det officielt... Dog ikke for min arbejdsplads, som først får det afvide efter nytår...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

Tut

Hvor dejligt - og hjertelig tillykke med den lille spirre

OG termin til august, så når Gustav lige at blive 2 år, det er jo en perfekt alder (i mine øjne) at blive storebror.

Mange gange tillykke til jer.

Knus

Tut

Anmeld

27. december 2008

Mie A

Sjovt at hun slet ikke så det

Men endnu engang et stort tillykke med den lille spire i maven....

Anmeld

27. december 2008

Plysbjørnen

Tillykke med den lille spire... Det er dejligt at Lars's familie blev så glade for nyheden...

Det med t-shirten prøvede vi også med Kai's børn... Hans egne børn så ikke noget, det var først efter 2 timer svigersønnen blev så rævenysgerrig at han spurgte om det var rigtigt det der stod på t-shirten eller om det bare var for sjov... De andre opdagede det slet ikke...

Betina

Anmeld

27. december 2008

Muffinmus

He he, tror de fleste havde luret det var dig
Men tilllykke i hvert fald, med den kommende lillesøster/bror.

Anmeld

27. december 2008

BellaT

Ha Ha. Jeg troede da at sådan en t-shirt ville vække opmærksomhed med det samme! Havde ellers tænkt på at bruge den næste gang jeg bliver gravid. Men hvis man selv skal lede opmærksomheden hen på den, såååå... Synes ellers det var en genial ide.
Endnu engang tillykke med den lille spire...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.