opdate på Jaaaa!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

twinboys

Anonym skriver:

Anmeld

27. juli 2011

Frk.S

I hvilken rækkefølge har du taget de 3 tests?

For hvis du har taget dem som de ligger - altså den ude til højre som den sidste, kunne det godt se ud som om HCG niveauet falder (så du måske ikke længere er gravid).

Hvis du har taget dem omvendt (altså den ude til venstre til sidst) ser det ud til at HCG niveauet stiger - og det er jo godt!

Anmeld

27. juli 2011

bobbles

Anonym skriver:

Ja piger, synes lige at i skla have en opdate fra mig. Skulle efter egen udregninger være 6+0 i dag.  

Meeeeeen !! Har så været til første lægebesøg i dag ... han kunne ikke teste positivt!!  Ej hvor jeg bare er nede i dag .. men jeg skal tilbage til lægen på Mandag. Han fortalt at jeg højt sandsynligt har blærebetendelse, selvom jeg ikke har ondt eller noget  Nåå men åbenbart også fordi jeg ikke er "kommet så langt endnu" kunne dette også skyldes en negativ test samt maybe blærebtændelse  Kan slet ikke forstår noget som helst, har ømme bryster og maven er vokset så meget at nogle spørger mig enda om jeg er gravid!!

Jeg har taget 3stk tester, og allesammen positive  ... ...

Men i får lige nogle billeder af testene, så kan i vurdere om jeg så er gravid eller ej .. 

nu skal holde ved og være stædig over for lægen!! jeg havde tilbage i februar 3 positive test og var helt oppe at køre tager så til lægen, dagen efter tror det var en fredag lidt efter frokost, så er det sekretæren der tager min test og hun siger den er negativ så jeg er ikke gravid, så sagde jeg os hvordan kunne det passe når jeg nu har 3 test derhjemme der siger noget andet? ja det vidste hun ikke så jeg måtte komme igen mandag morgen, så var det heldigvis min læge der tog testen den morgen og kom ud i venteværelset, og sagde tillykke den var positiv  men nu vidste lægen os at vi havde prøvet i noget tid.. så bare hold ved, og skal siges at da jeg var hos lægen og få det bekræftet var jeg kun 7 uger henne..

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

I hvilken rækkefølge har du taget de 3 tests?

For hvis du har taget dem som de ligger - altså den ude til højre som den sidste, kunne det godt se ud som om HCG niveauet falder (så du måske ikke længere er gravid).

Hvis du har taget dem omvendt (altså den ude til venstre til sidst) ser det ud til at HCG niveauet stiger - og det er jo godt!

Uhh har slet ik tænkt at sætte dem i rækkefølge, men den stiger først den heeelt svage 20/07-11 så de andre 2 og 3 dage senere sååå ja den skulle være god nok.. for at det bare var en fejl fra lægens side 

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

nu skal holde ved og være stædig over for lægen!! jeg havde tilbage i februar 3 positive test og var helt oppe at køre tager så til lægen, dagen efter tror det var en fredag lidt efter frokost, så er det sekretæren der tager min test og hun siger den er negativ så jeg er ikke gravid, så sagde jeg os hvordan kunne det passe når jeg nu har 3 test derhjemme der siger noget andet? ja det vidste hun ikke så jeg måtte komme igen mandag morgen, så var det heldigvis min læge der tog testen den morgen og kom ud i venteværelset, og sagde tillykke den var positiv  men nu vidste lægen os at vi havde prøvet i noget tid.. så bare hold ved, og skal siges at da jeg var hos lægen og få det bekræftet var jeg kun 7 uger henne..

Er det rigtigt?!  Tillykke med gravidteten 

Ej hvor er du bare sød at skrive det her til mig  Håbet bleev lidt større der,  

Håber bare det er den læge der har taget fejl, og jeg aligevel har en lille én i maven 

Anmeld

27. juli 2011

Dot D

Nu er test jo blevet bedre med årene, men du skal nu have denne lille historie alligevel

Dengang min mor ventede mig, testede hun negativt næsten indtil slut, det virkede jo noget komisk, stå der med kæmpe mave, og testen sagde negativ. HI HI HI HI

Så jeg  , hvad der  kan, for at der er gevinst

Anmeld

27. juli 2011

Vial

Dot D skriver:

Nu er test jo blevet bedre med årene, men du skal nu have denne lille historie alligevel

Dengang min mor ventede mig, testede hun negativt næsten indtil slut, det virkede jo noget komisk, stå der med kæmpe mave, og testen sagde negativ. HI HI HI HI

Det er vist helt normalt, at man tester negativt, når man er højgravid.

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Hahah ej hvor en sjov historie må have været lidt forvirrende at testen blev ved med at sige negativ, og alligevel kom der en baby ud af det 

Taaak sødehåber virkelig at det er en lille én derinde  synes virkelig at det nu skal være vores tur 

Anmeld

27. juli 2011

1012lmp

Ja altså var det mig ville jeg nok have krævet at få taget en blodprøve... men ellers som de andre siger må du jo vente et par dage selvom det er skide svært at vente på sådan et svar..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.