Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hello kitty rulle gariner med mørklægning sælges da vores datter har fået større værelse, og derfor skal have større gardiner
Bredden er 120 cm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er der kun et?
Mig med maven skriver: Er der kun et?
Hvad mener du?
GardinER??? Hvor manger er der? Er det et der er 120cm? Eller to der er 120cm? Eller to der er120cm tilsammen???
Mig med maven skriver: GardinER??? Hvor manger er der? Er det et der er 120cm? Eller to der er 120cm? Eller to der er120cm tilsammen???
Det er et rullegardin? Der er der altid kun én Den er 120 cm, ja
Griner, jeg tror ikke helt du forstå hvad jeg mener, men pyt med det. Held og lykke med salget!
Nalle skriver: Hello kitty rulle gariner med mørklægning sælges da vores datter har fået større værelse, og derfor skal have større gardiner Bredden er 120 cm
jeg tror da vidst lige at jeg skal have målt vinduet inde på prinsessens værelse imorgen :-D Hvor er du fra?
Mig med maven skriver: Griner, jeg tror ikke helt du forstå hvad jeg mener, men pyt med det. Held og lykke med salget!
Hvad er det så du mener? Nej, er overhovedet ikke med
anetteb skriver: jeg tror da vidst lige at jeg skal have målt vinduet inde på prinsessens værelse imorgen :-D Hvor er du fra?
Hehe Jeg er fra midtjylland - ikast.
Nalle skriver: Hehe Jeg er fra midtjylland - ikast.
wups. vi skal til ikast i den første weekend i august :-D
får lige målt vinduet imorgen, og det skal sikkert nok passe med at det er 130 :b
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128