Happiness skriver:
Dejligt at I er ved at få styr på det! Jeg kan huske at det bare var en lettelse at få ordnet Lukas' hjørne. Så føltes det hele også mere virkeligt!
Skønt med besøg. Det er altid godt med familiebesøg, især dem man bor langt fra. Og din mor har sikkert nydt at hjælpe med flere babyting, kunne jeg forestille mig 
Jamen det går bare så godt med Lukas! Han har allerede en rytme, som mor og farmand er temmelig tilfredse med! Er kun oppe 1-2 gange om natten, og han falder forholdsvis hurtig i søvn igen. Og han tager jo rigtig godt på, men amningen går også bare super.
Og så er han bare så rolig. Så vi nyder det i fulde drag! Men frygter nu lidt når Stig starter på job igen... Så har jeg ikke farmand til at stå tidligt op, så jeg lige kan snuppe et par timer mere
Men må jo tage en lur i løbet af dagen.
Jamen kunne være super hyggeligt hvis du kom forbi! Vi kan jo finde en dag når Stigs barsel er slut. Dvs. efter d. 8. august. Du kan bare nævne en dag. Jeg er temmelig åben.

Jarh helt sikkert, det er skønt efterhånden at kunne se det begynder at lysne, og det letter bare rigtig meget at få nogenlunde styr på alle tingene.. Næste skridt er så bare at få vasket alt hans tøj og lige danne et overblik over hvad der evt. mangler.. 
Iih ja det var rigtig skønt og jeg er 100% sikker på min mor nød at hjælpe med babyshopping og indretning hehe, og så fik hun jo også lige lejlighed til at se dvd med bettemandens scanning og det var jo et hit hehe.. 
Iiih hvor er det dejligt at høre, det er jo bare super han allerede har fået sig en god rytme og at amningen bare går super godt, det lyder jo næsten som drømmescenariet.. 
Hehe ja det er jo så liige det, det er med at nyde det mens farmand er hjemme og kan tage lidt over så mor kan sove hehe.. 
Det lyder da bare super godt.. Jeg finder lige ud af hvornår det kan passe, og så får du lige en sms, så finder vi ud af hvordan og hvorledes..