3D-scanning af vores "lille" dreng! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Iih taark søde, synes også bare han er rigtig dejlig altså..

Hehe ja han får sin mors gode tykke kinder... Og så tror jeg det bliver en blanding af mors og fars næse hehe...

Ja det går rigtig godt.. Jeg har lige haft besøg af min mor og lillebror i et par dage og vi har vidst næsten fået styr på alle babytingene og har fået begyndt på et lille babyhjørne oppe i soveværelset, så det var været rigtig hyggeligt og rigtig dejligt at få lidt fra hånden..

Går det godt med dig og lille, skønne Lukas??

Og skal vi snart finde en dag jeg kan komme og se det lille vidunder(altså når det passer ind i dit skema og du synes der er kommet ordentligt med ro på? )

Dejligt at I er ved at få styr på det! Jeg kan huske at det bare var en lettelse at få ordnet Lukas' hjørne. Så føltes det hele også mere virkeligt!

Skønt med besøg. Det er altid godt med familiebesøg, især dem man bor langt fra. Og din mor har sikkert nydt at hjælpe med flere babyting, kunne jeg forestille mig

Jamen det går bare så godt med Lukas! Han har allerede en rytme, som mor og farmand er temmelig tilfredse med! Er kun oppe 1-2 gange om natten, og han falder forholdsvis hurtig i søvn igen. Og han tager jo rigtig godt på, men amningen går også bare super.

Og så er han bare så rolig. Så vi nyder det i fulde drag! Men frygter nu lidt når Stig starter på job igen... Så har jeg ikke farmand til at stå tidligt op, så jeg lige kan snuppe et par timer mere Men må jo tage en lur i løbet af dagen.

Jamen kunne være super hyggeligt hvis du kom forbi! Vi kan jo finde en dag når Stigs barsel er slut. Dvs. efter d. 8. august. Du kan bare nævne en dag. Jeg er temmelig åben.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Frejsmor

banditten2011 skriver:

hvor ser han fin ud

var os nede på den scannings klinik og det var super søde så glæder mig til vi ska til 3D scanning om en måned

IIh taark..

Ja de er nemlig rigtig søde dernede... Du kan godt glæde dig, var en helt utrolig oplevelse at se den lille trold og få et lille sneakpeak af hvordan han kommer til at se ud..

Anmeld

29. juli 2011

banditten2011

BabyBambi skriver:

IIh taark..

Ja de er nemlig rigtig søde dernede... Du kan godt glæde dig, var en helt utrolig oplevelse at se den lille trold og få et lille sneakpeak af hvordan han kommer til at se ud..

det gør jeg bestemt os

var nede til en trygheds scanning (hygge scanning) og der slog hun lige over på 3D hvor var det fantastisk så glæder mig enormt meget..

og så fik vi lidt rabat på 3D scanningen så det var jo dejligt.. tror det var fordi vi lige havde været til en scanning

Anmeld

29. juli 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Dejligt at I er ved at få styr på det! Jeg kan huske at det bare var en lettelse at få ordnet Lukas' hjørne. Så føltes det hele også mere virkeligt!

Skønt med besøg. Det er altid godt med familiebesøg, især dem man bor langt fra. Og din mor har sikkert nydt at hjælpe med flere babyting, kunne jeg forestille mig

Jamen det går bare så godt med Lukas! Han har allerede en rytme, som mor og farmand er temmelig tilfredse med! Er kun oppe 1-2 gange om natten, og han falder forholdsvis hurtig i søvn igen. Og han tager jo rigtig godt på, men amningen går også bare super.

Og så er han bare så rolig. Så vi nyder det i fulde drag! Men frygter nu lidt når Stig starter på job igen... Så har jeg ikke farmand til at stå tidligt op, så jeg lige kan snuppe et par timer mere Men må jo tage en lur i løbet af dagen.

Jamen kunne være super hyggeligt hvis du kom forbi! Vi kan jo finde en dag når Stigs barsel er slut. Dvs. efter d. 8. august. Du kan bare nævne en dag. Jeg er temmelig åben.

Jarh helt sikkert, det er skønt efterhånden at kunne se det begynder at lysne, og det letter bare rigtig meget at få nogenlunde styr på alle tingene.. Næste skridt er så bare at få vasket alt hans tøj og lige danne et overblik over hvad der evt. mangler..

Iih ja det var rigtig skønt og jeg er 100% sikker på min mor nød at hjælpe med babyshopping og indretning hehe, og så fik hun jo også lige lejlighed til at se dvd med bettemandens scanning og det var jo et hit hehe..

Iiih hvor er det dejligt at høre, det er jo bare super han allerede har fået sig en god rytme og at amningen bare går super godt, det lyder jo næsten som drømmescenariet..

Hehe ja det er jo så liige det, det er med at nyde det mens farmand er hjemme og kan tage lidt over så mor kan sove hehe..

Det lyder da bare super godt.. Jeg finder lige ud af hvornår det kan passe, og så får du lige en sms, så finder vi ud af hvordan og hvorledes..

Anmeld

3. august 2011

Maalene

Århh, hvor ser han da bare dejlig ud

Eeej, bliver jo heeeelt rørt nu - hvor er det fantastisk, at vi lige om lidt skal være forældre... Ihh, og sikke da en charmeprins I venter jer

Anmeld

3. august 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Århh, hvor ser han da bare dejlig ud

Eeej, bliver jo heeeelt rørt nu - hvor er det fantastisk, at vi lige om lidt skal være forældre... Ihh, og sikke da en charmeprins I venter jer

Taark søde!!! Og din lille prinsesse er da også bare en rigtig lækker lille een altså!!

Jaaa, tiden går godt nok hurtigt altså, og lige om lidt så bliver vi mødre, det er jo helt vildt fantastisk og samtidig lidt skræmmende!!

Anmeld

3. august 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Taark søde!!! Og din lille prinsesse er da også bare en rigtig lækker lille een altså!!

Jaaa, tiden går godt nok hurtigt altså, og lige om lidt så bliver vi mødre, det er jo helt vildt fantastisk og samtidig lidt skræmmende!!

Århh, tak søde

Ja, det er simpelthen for vildt - tiden er gået SÅ stærkt, synes det er fantastisk at tænke på... Men ja, det er også lidt skræmmende, man kan ikke lade være med at tænke på, om man nu er "god nok" Men selvfølgelig er vi det

Anmeld

3. august 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Århh, tak søde

Ja, det er simpelthen for vildt - tiden er gået SÅ stærkt, synes det er fantastisk at tænke på... Men ja, det er også lidt skræmmende, man kan ikke lade være med at tænke på, om man nu er "god nok" Men selvfølgelig er vi det

Ja selvfølgelig!!!

Vi bliver da de bedste mødre man overhovedet kan finde altså og september bliver bare den mest fantastiske måned!!!

Anmeld

3. august 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Ja selvfølgelig!!!

Vi bliver da de bedste mødre man overhovedet kan finde altså og september bliver bare den mest fantastiske måned!!!

Det gør vi nemlig

Jeres lilleprins er sikkert også allerede møg-forkælet

Er han ikke en del over gennemsnittet?

Vores prinsesse vejede 1494 da vi var til scanning 30+1 - så der var der omkring en uge imellem dem og cirka 650 gram

Men dejligt med en skøn lille basse

Anmeld

3. august 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Det gør vi nemlig

Jeres lilleprins er sikkert også allerede møg-forkælet

Er han ikke en del over gennemsnittet?

Vores prinsesse vejede 1494 da vi var til scanning 30+1 - så der var der omkring en uge imellem dem og cirka 650 gram

Men dejligt med en skøn lille basse

Hehe helt sikkert, men hvordan kan man da også lade være med at forkæle de små jo..

Hehe jo han er en rigtig god basse, 16.8% over gennemsnittet hehe.. Men ikke noget alarmerende eller noget, så han bliver en god stor basse, men alligevel ikke en 5kg baby eller noget..

Lillepigen skal nok komme efter det søde, lige pludselig står du med en 3500g dejlig baby i armene..

Jaa det er rigtig dejligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.