3D-scanning af vores "lille" dreng! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.529 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Frejsmor

Så blev det tid til en lille 3D/4D-scanning af bettemanden!!

Jeg er i dag 31+2 og var i eftermiddags til 3D/4D-scanning, på skanningsklinikken i Hvidovre, og sikke en oplevelse, helt sikkert alle pengene værd!!

Lillemanden var dog noget svær at få gode billeder af, da han havde skruet numsen ned i mit bækken og synes han skulle ligge med begge hænder og fødder direkte foran hans lille nuttede ansigt hehe.. Så mor her måtte op at hoppe flere gange og fik koldt vand og måtte have maven gennem-rystet flere gange, men alligevel var han nooget på tværs hehe.. Den lille bølle.. Men der kom dog til sidst nogle helt okay billeder ud af det!!

Scannings-jm målte og estimerede bettemandens vægt til at være 2123g, så han bliver en fin stor basse hehe..

Og så liige lidt billeder, så I også kan se min fine guldklump...

Som I kan se er der lidt hånd og fod med på alle billederne, og på det sidste billede har bettemanden fat om foden med den ene hånd.. Lille hypermobile skid..

Knus Channie(31+2)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

4kløver

Hvor sødt..

Anmeld

27. juli 2011

Nessie

Smuk lille baby

Anmeld

27. juli 2011

Frøken J.

Skide gode billeder alligevel! Han ser dejlig ud

Anmeld

28. juli 2011

Happiness

Ej hvor er han skøn søde! Han ligner sin moar!

Går det ellers godt?

Anmeld

29. juli 2011

Frejsmor

4kløver skriver:

Hvor sødt..

Ja, det synes jeg også..

Anmeld

29. juli 2011

Frejsmor

Nessie skriver:

Smuk lille baby

Taark...

Anmeld

29. juli 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Skide gode billeder alligevel! Han ser dejlig ud

Ja, jeg synes også de blev ret gode til sidst, så det var rigtig dejligt.. Taark, synes jeg også.. Glæder mig rigtig meget til at se ham i virkeligheden og nu er der lige pludselig ikke så længe igen...

Er I kommet godt på plads i den nye lejlighed og går det ellers godt med lillepigen?

Anmeld

29. juli 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Ej hvor er han skøn søde! Han ligner sin moar!

Går det ellers godt?

Iih taark søde, synes også bare han er rigtig dejlig altså..

Hehe ja han får sin mors gode tykke kinder... Og så tror jeg det bliver en blanding af mors og fars næse hehe...

Ja det går rigtig godt.. Jeg har lige haft besøg af min mor og lillebror i et par dage og vi har vidst næsten fået styr på alle babytingene og har fået begyndt på et lille babyhjørne oppe i soveværelset, så det var været rigtig hyggeligt og rigtig dejligt at få lidt fra hånden..

Går det godt med dig og lille, skønne Lukas??

Og skal vi snart finde en dag jeg kan komme og se det lille vidunder(altså når det passer ind i dit skema og du synes der er kommet ordentligt med ro på? )

Anmeld

29. juli 2011

banditten2011

BabyBambi skriver:

Så blev det tid til en lille 3D/4D-scanning af bettemanden!!

Jeg er i dag 31+2 og var i eftermiddags til 3D/4D-scanning, på skanningsklinikken i Hvidovre, og sikke en oplevelse, helt sikkert alle pengene værd!!

Lillemanden var dog noget svær at få gode billeder af, da han havde skruet numsen ned i mit bækken og synes han skulle ligge med begge hænder og fødder direkte foran hans lille nuttede ansigt hehe.. Så mor her måtte op at hoppe flere gange og fik koldt vand og måtte have maven gennem-rystet flere gange, men alligevel var han nooget på tværs hehe.. Den lille bølle.. Men der kom dog til sidst nogle helt okay billeder ud af det!!

Scannings-jm målte og estimerede bettemandens vægt til at være 2123g, så han bliver en fin stor basse hehe..

Og så liige lidt billeder, så I også kan se min fine guldklump...

Som I kan se er der lidt hånd og fod med på alle billederne, og på det sidste billede har bettemanden fat om foden med den ene hånd.. Lille hypermobile skid..

Knus Channie(31+2)

hvor ser han fin ud

var os nede på den scannings klinik og det var super søde så glæder mig til vi ska til 3D scanning om en måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.