emne oversigten ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Isabella_mor

er blevet meget uoverskuelig.. det tager 100 år at finde det emne som man skal bruge... 

kan det ikke blive som før eller evt lave en søgefunktion hvor man søge efter det emne . f.eks. ordet er frit osv??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Ryberg

Enig

Jeg sidder på forsiden og finder emnerne... ordet er dit kan jeg slet ikke finde derinde længere.. men den er heldigvis altid fremme på forsiden... så den vej ind klikker jeg mig og opretter indlæg..

det eneste der er nemt at finde, er køb & salg.. (ligger også i bunden)

Anmeld

26. juli 2011

Lisbeth1985

isabellamor skriver:

er blevet meget uoverskuelig.. det tager 100 år at finde det emne som man skal bruge... 

kan det ikke blive som før eller evt lave en søgefunktion hvor man søge efter det emne . f.eks. ordet er frit osv??? 

God ide!!! :-)

Anmeld

26. juli 2011

malliebooh

jeg synes også det er halv besværligt, men ordet er frit er vist under familieliv?

Anmeld

26. juli 2011

mth1987

Jeg syntes godt nok også det blevet besværligt efter det lavet om. Det har gjort at jeg ikk helt orker at kigge på det

Anmeld

27. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
isabellamor skriver:

tilføj dem som favoritter i stedet, og slå favoritvisningen til på forsiden  Så skulle det være nemt at finde.

Mvh. Carina - moderator

Anmeld

27. juli 2011

Isabella_mor

Carina1977 skriver:

tilføj dem som favoritter i stedet, og slå favoritvisningen til på forsiden  Så skulle det være nemt at finde.

Mvh. Carina - moderator

men hvorfor ikke lave den oversigt mere overskuelig..?? den var så god før, og nu er den rodet og bøvlet.. 

Anmeld

27. juli 2011

Moderator

isabellamor skriver:

men hvorfor ikke lave den oversigt mere overskuelig..?? den var så god før, og nu er den rodet og bøvlet.. 

Tror du ikke bare man lige skal vænne sig til den først? Sådan er det jo tit med alt nyt

Men jeg vil bringe dit spørgsmål videre

Mvh. Carina - moderator

Anmeld

27. juli 2011

Isabella_mor

Tror du ikke bare man lige skal vænne sig til den først? Sådan er det jo tit med alt nyt

Men jeg vil bringe dit spørgsmål videre

Mvh. Carina - moderator

nu har den jo været der længe, før kunne jeg huske placeringen af de forskellige kategorier, men her er der så mange emner under samme kategori at de tit forsvinder i mængden... 

det ville måske være en ide at lave flere hovedkategorier så det blev mere overskueligt at finde lige præcist det emne som man skal bruge, det bider vel moderatorene i halen når det er at der er en person der vil oprette et emne men kan ikke se skoven for bare træer og laver et spørgsmål i det forkerte emne så i skal flytte rundt på de forskellige emner hele tiden.... 

Anmeld

27. juli 2011

Moderator

isabellamor skriver:

nu har den jo været der længe, før kunne jeg huske placeringen af de forskellige kategorier, men her er der så mange emner under samme kategori at de tit forsvinder i mængden... 

det ville måske være en ide at lave flere hovedkategorier så det blev mere overskueligt at finde lige præcist det emne som man skal bruge, det bider vel moderatorene i halen når det er at der er en person der vil oprette et emne men kan ikke se skoven for bare træer og laver et spørgsmål i det forkerte emne så i skal flytte rundt på de forskellige emner hele tiden.... 

Alt der ikke har relevans for fertilitet, graviditet, baby og børn....ligger inde under familieliv, og så i alfabetisk orden.

F.eks. ligger "ordet er frit" i alfabetisk orden inde under familieliv.

Men jeg vil som sagt bringe det videre til staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.