Forslag ønskes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2008

Monica

Hej Girlz...

Jeg fylder 30 om laaang til, (28 juni) og efter lidt hurtig hovedregning, så er jeg rimelig meget gravid der. (Termin 7 august) Så hva skal vi holde??? Da Lars fyldte 30 holdt vi en mega abe fest og det var mega sjovt, men ved ikke liiige om det er det fesedste når man er højgravid? Eller tager jeg sorgerne på forskud? Har også overvejet noget brunch, men ve det ikk rigtigt... nogen kloge på side linien der har et forslag???

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

Nadi

Jeg sad og tænkte på noget have-party omkring middagstid med noget buffet eller som du selv har sagt brunch. Det synes jeg også kunne være en god ide!

God fornøjelse med planlægningen

Anmeld

27. december 2008

Lise

Da min mor var gravid med mig, holdt de en abe-indflytterfest med masser af druk syv dage før jeg kom til verden - og der var min bror i øvrigt lige fyldt to. Og så drak hun sig fuld Det døde børn ikke af dengang, nemlig...

Så hold du bare en fest, Moni

Anmeld

27. december 2008

ivfmarie

Du kunne jo invitere dine pige-venner med til noget wellness-halløj, mens mænnerne leger aber? Så kan I mødes til noget buffet-værk om eftermiddagen/aftenen? Det er nok nemmest hvis I ikke er alt for mange...

Marie - der selv var til abefest 1 måned før termin - og det gik fint!

Anmeld

27. december 2008

Monica

For faen, æælsker jo abefester... Så måske det bliver det. Sidst lavede vi bare alt maden selv - 2 retter til 50 mennesker. Og dækkede bord, hentede fadøl osv... Måke det bliver liiidt anderleds denne gang... Men tror der bliver abefest... Skal jo ikke være kedelig bare fordi jeg bliver GAMMEL....

M

Anmeld

28. december 2008

Nadi

Monica skriver:

For faen, æælsker jo abefester... Så måske det bliver det. Sidst lavede vi bare alt maden selv - 2 retter til 50 mennesker. Og dækkede bord, hentede fadøl osv... Måke det bliver liiidt anderleds denne gang... Men tror der bliver abefest... Skal jo ikke være kedelig bare fordi jeg bliver GAMMEL....

M

Bestil da noget mad, eller få en til at komme og lave det for jer. Du kan jo også more dig abeskønt selvom du ikke er stiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.