Carina87 skriver:
Jeg aner ikke, hvad du skal skrive, men er virkelig spændt på at høre om du tar afsted i morgen!
Jeg synes vores gruppe er blevet bedre med tiden. Jeg tror aldrig nogensinde det blir som herinde, men jeg kan godt li at være der - når vi altså først er kommet afsted. Op til gider jeg ikke rigtig. Men de er søde og det er rart at få "snakket af" - selvom vi langt fra altid er enige!
Har du valgt?
Jah... Jeg har skrevet at jeg har overvejet det nøje, men at jeg ikke har lyst til at være i en mødregruppe alligevel. Desuden skrev jeg, at det intet har med dem at gøre, og jeg er glad for at jeg måtte afprøve det i deres gruppe.
De skrev tilbage at det var helt okay og havde været hyggeligt at møde mig. 
Jeg føler virkelig der er lettet en byrde fra mine skuldre, og glæder mig over at råde over min tid igen - det lyder ret overdrevet, men jeg følte at det blev trukket ned over hovedet på mig, som noget jeg skulle, og det var måske derfor jeg stejlede... (sammenholdt med at det var en allerede etableret gruppe)
Jeg har fundet legeste et par km fra hvor vi bor, som jeg regner med vi skal af sted til engang imellem, så vi ikke bare sidder herhjemme og kigger. Måske kunne man finde nogle der man svinger med 

Anmeld