Hvad siger man så? MG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvis man nu dropper den MG der - hvordan gør man så det? Kan jeg bare sende en SMS - vi har jo kun mødtes én gang...

Det behøver ikke være dårlige undskyldninger, har egentlig lyst til bare at skrive, at det ikke er som jeg forventede, men ikke er deres skyld. Og takke dem for at jeg måtte forsøge...?!

Virker det helt dumt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Marco2

Synes du lige skal gi' det en chance mere. I har jo kun mødtes en gang …

Anmeld

26. juli 2011

MorEllen

Hvis du bliver enig med deg selv om at du vil droppe den MG, så synes jeg sagtens du kan sende en SMS og si det du skriver her. Det er en ærlig sag. MEN som Marco2 her skriver så kan det jo være en god idè at mødes med dem en gang mere, for å se om de kan tale om andre ting enn verdensøkonomi og politik (kan såå godt forstå at det ikke liige var det du hadde forventet/lyst til at tale om)

På den anden side så er det jo tit sådan at når man først har fået et indtryk af en gruppe, så skal der en del til for at det indtrykket ændrer sig... og hvis du overhodet ikke følte dig hjemme i den gruppe, så er det måske best å bare droppe den med det samme, så slipper du å møde dem flere gange -det bliver måske mere svært at droppe ud jo flere ganger du møder dem.

Håber virkelig du finder ud af det -det er da træls når en MG ikke fungerer som man hadde håbet. Kan du kontakte SP for å høre om hun har en anden gruppe du kan bli med i?

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Morellen skriver:

Hvis du bliver enig med deg selv om at du vil droppe den MG, så synes jeg sagtens du kan sende en SMS og si det du skriver her. Det er en ærlig sag. MEN som Marco2 her skriver så kan det jo være en god idè at mødes med dem en gang mere, for å se om de kan tale om andre ting enn verdensøkonomi og politik (kan såå godt forstå at det ikke liige var det du hadde forventet/lyst til at tale om)

På den anden side så er det jo tit sådan at når man først har fået et indtryk af en gruppe, så skal der en del til for at det indtrykket ændrer sig... og hvis du overhodet ikke følte dig hjemme i den gruppe, så er det måske best å bare droppe den med det samme, så slipper du å møde dem flere gange -det bliver måske mere svært at droppe ud jo flere ganger du møder dem.

Håber virkelig du finder ud af det -det er da træls når en MG ikke fungerer som man hadde håbet. Kan du kontakte SP for å høre om hun har en anden gruppe du kan bli med i?

Det er jo det... Jeg VAR virkelig indstillet på, at skulle bruge mere tid med dem, men jeg har bare slet ikke lyst til at tage af sted.... 

Det der med en ny gruppe tror jeg ikke jeg vil bruge energi på, for det vil jo blive en hvor jeg hopper ind hos nogle som er igang som gruppe, og så bliver det muligvis bare det samme igen... 

Tak for dit svar!

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Marco2 skriver:

Synes du lige skal gi' det en chance mere. I har jo kun mødtes en gang …

Jamen du har ret, og jeg var virkelig også indstillet på at skulle give det august med... det er bare svært når jeg allerede nu går og tænker at torsdag bare skal overstås.. selvom jeg har forsøgt at tænke positivt om det, at det er hos hende jeg umiddelbart brød mig mest om, at vi kommer lidt hjemmefra, osv... 

Jeg er ikke endeligt besluttet på om jeg tager af sted en gang mere... 

Tak for dit svar!

Anmeld

26. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jamen du har ret, og jeg var virkelig også indstillet på at skulle give det august med... det er bare svært når jeg allerede nu går og tænker at torsdag bare skal overstås.. selvom jeg har forsøgt at tænke positivt om det, at det er hos hende jeg umiddelbart brød mig mest om, at vi kommer lidt hjemmefra, osv... 

Jeg er ikke endeligt besluttet på om jeg tager af sted en gang mere... 

Tak for dit svar!

Mit 1 møde med min mødregruppe var heller ikke et hit - der blev KUN talt om flergangsmødrenes store børn og så sidder man der som 1 gangs mor og ikke rigtig kan være med... Snakkede med min sp om det, og som hun sagde, så kunne man også selv åbne munden  Jeg havde det ligesom dig, at jeg bare ville finde på en undskyldning for ikke at ta afsted... MEN, jeg gav det en chance og nu kan jeg næsten ikke vente til det blir tirsdag...! Så synes helt klart du skal prøve - bare 1 gang mere  Det er så skønt at komme lidt ud

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit 1 møde med min mødregruppe var heller ikke et hit - der blev KUN talt om flergangsmødrenes store børn og så sidder man der som 1 gangs mor og ikke rigtig kan være med... Snakkede med min sp om det, og som hun sagde, så kunne man også selv åbne munden  Jeg havde det ligesom dig, at jeg bare ville finde på en undskyldning for ikke at ta afsted... MEN, jeg gav det en chance og nu kan jeg næsten ikke vente til det blir tirsdag...! Så synes helt klart du skal prøve - bare 1 gang mere  Det er så skønt at komme lidt ud

Se det var jo en spændende erfaring du har gjort dig!

Den taler helt klart for at jeg tager af sted! ...

Tak for dit svar!

Anmeld

27. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Se det var jo en spændende erfaring du har gjort dig!

Den taler helt klart for at jeg tager af sted! ...

Tak for dit svar!

Velbekomme... Glæder mig til at høre hvad du har taget af beslutning!

Anmeld

27. juli 2011

karina pigen

Anonym skriver:

Hvis man nu dropper den MG der - hvordan gør man så det? Kan jeg bare sende en SMS - vi har jo kun mødtes én gang...

Det behøver ikke være dårlige undskyldninger, har egentlig lyst til bare at skrive, at det ikke er som jeg forventede, men ikke er deres skyld. Og takke dem for at jeg måtte forsøge...?!

Virker det helt dumt? 

uhh jeg havde det på samme åde.. men blev og nu er jeg faktisk okay glad for det.. jeg synes godt man kan nævne hvad han forventer af en mødre gruppe..

nogen grupper er gode andre er ik.

men hvis du vil ud af den.. så synes jeg bare du skal skrive at du ik deltage i mødregruppen længere.. de ville nok spørger hvorfor..

vi havde 1 der ik kom så skrev vi, og sådan blev det ved indtil vi ik gad at skrive til hende længere.. så heller bare vide at man ik er interesseret alligevel

Anmeld

27. juli 2011

CA

Jeg aner ikke, hvad du skal skrive, men er virkelig spændt på at høre om du tar afsted i morgen!

Jeg synes vores gruppe er blevet bedre med tiden. Jeg tror aldrig nogensinde det blir som herinde, men jeg kan godt li at være der - når vi altså først er kommet afsted. Op til gider jeg ikke rigtig. Men de er søde og det er rart at få "snakket af" - selvom vi langt fra altid er enige!

Har du valgt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.