Så fik tobias et smuk farvel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Puttemusen93

Hvil i Fred Lille skat....

Viser hermed min dybeste med fødelse til den far der har måtte begrave sin elskede søn

Det er virkeligt forfærdeligt folk kan få sig selv til at slå på sådan et lille uskyldt barn, spørg bare hvad der går galt i hovedet på folk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Natascha

CamillaSoefelt skriver:

Arh men det er jo så frygteligt;(! Kan slet ikke bære det altså. At nogen kan finde på det? Hvad SKER der?

Drengen er blevet banket ihjel af hans mor og stedfar

Anmeld

27. juli 2011

Natascha

Til alle jer skønne mødre herinde på baby.. Tak for jeres medfølelse, har sendt alle jeres tanker videre til faren.

Hvil i fred Tobias din søde lille engel

Anmeld

27. juli 2011

Vial

Det er ikke til at begribe.

Eneste trøst er, at den mor skal leve med sine handlinger. Håber, at filmen tit og ofte vil udspille sig i hendes hoved. Lad hende have det så skidt med sig selv, at hun ikke formår at leve et normalt liv.

Stakkelt lille dreng, der måtte ende sine dage på den grufulde måde og stakkels hans far, som skal leve videre med det her.

Anmeld

27. juli 2011

maria_wlt

Stakkels lille skat 

Forfærdeligt at tænke på.. 

Anmeld

27. juli 2011

baby012

Så fik du fredsov sødt

Mine tanker går til familie og pårørende til det lille barn, hvor må det have været hårdt, især for hans far .. Det alt for tidligt at et så lille liv skal tage afsked. 

Håber moderen og samleveren får den hårdeste straf vi overhoved har !! selvom at i dagens danmark er ingen straf hård nok ! 

Anmeld

27. juli 2011

CamillaSoefelt

Natascha skriver:

Drengen er blevet banket ihjel af hans mor og stedfar

Ja det ved jeg godt! Det er jo derfor jeg skriver som jeg gør..

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Håber af hele mit hjerte at tobias har det godt hvor han er nu, for sådan en lille kiste burde slet ikke komme i jorden

Anmeld

27. juli 2011

Natascha

CamillaSoefelt skriver:

Ja det ved jeg godt! Det er jo derfor jeg skriver som jeg gør..

okay...

Anmeld

27. juli 2011

Mor1012

Natascha skriver:

Så kom lille Tobias godt afsted til vor herre. Skøn begravelse, men synd en så lille gut skal så tidlig op i himlen.

http://www.jv.dk/artikel/1162099:Kolding--Praesten-til-lille-Tobias----Din-lykke-var-saa-kort--og-dog-har-du-gjort-os-saa-rige

det så frygteligt...

Når jeg kigger på min pige på 8 mdr, tænker jeg bare Hvem kan dog finde på at slå!! på sådan en lille skrøbelig en..

det et Barn, en baby... At de kunne gøre det.

Tænk hvor bange og utryg og uforstående han har været..

Jeg kan ikke klare at læse om sådanne noget.. Det gør en så ked af det.

Fred med dig bette tobias! i håb om bedre liv i paradiset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.