Så fik tobias et smuk farvel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

CmarianN

De billeder er jo ikke til at holde ud at se

R.I.P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Ansemusen

Jeg sidder bare her med tårer løbende    Det er noget af det mest forfærdelige jeg har hørt - stakkels stakkels lille Tobias! Tænk hvor bange og alene han har været og hvor ondt det har gjort! Og stakkels far og resten af familien - hvordan kan man nogensinde finde noget at leve videre for..?

De skulle slås ihjel - hvor meget jeg end er imod dødsstraf, så kan jeg slet ikke føle andet end had til sådanne mennesker, når jeg tænker på den lille uskyldige dreng, som de har gjort så ondt

Jeg er rasende!!!

Anmeld

26. juli 2011

Sof

Alt ALT for lille kiste. Jeg gyser over det 

Anmeld

26. juli 2011

merle2010

mit hjerte bløder når jeg tænker på hvos bange han har været i den sidste tid

det må aldrig ske sådan noget..

hvil i fred lille skat

Anmeld

26. juli 2011

Talbutikken

Det værste man som forældre kan opleve er at skulle bære sit barn til graven.. Det er så unaturligt.

Tobias mor og hendes samlever burde fratages retten til nogen sinde at få børn igen!

Mit hjerte bløder for Tobias far...

Ære være Tobias minde

Anmeld

26. juli 2011

SHERO

Det er så forfærdelig og utænkeligt at mor kan gøre sit barn ondt på denne måde, mit hjerte bløder for den stakkels far og resten af familien. Og pug de billeder og den video fik virkelig mine tårer frem... stakkels stakkels lille uskyldige dreng...

Anmeld

26. juli 2011

CamillaSoefelt

Natascha skriver:

Så kom lille Tobias godt afsted til vor herre. Skøn begravelse, men synd en så lille gut skal så tidlig op i himlen.

http://www.jv.dk/artikel/1162099:Kolding--Praesten-til-lille-Tobias----Din-lykke-var-saa-kort--og-dog-har-du-gjort-os-saa-rige

Arh men det er jo så frygteligt;(! Kan slet ikke bære det altså. At nogen kan finde på det? Hvad SKER der?

Anmeld

26. juli 2011

jydeinden

stakkels stakkels lille fyr... så bange og alene

men da altid noget at moderen holdte sig væk, så faderen kunne have det sidste farvel i fred. men gud må det være forbandet svært at skulle det igennem som han skal

Anmeld

26. juli 2011

Laura.

Det er så skrækkeligt. Tænk at han skulle have sådan en hård og uretfærdig tid på sit korte liv.. Det er slet ikke til at forstå !!

fanden tage hans mor og stedfar ! Jeg er SÅ rassende !!!!

Kære lille Tobias, må englene passe på dig ! 

Anmeld

26. juli 2011

bullerbassen

Hvil I fred Lille Tobias

Hvor er det frygtelig at han skulle lide denne skæbne, stakkelse lille dreng. Har slet ikke ord for hvor ondt det gør mig.

Mange tanker til Tobias's far & pårørende

Og tjjaaa mor & stedfar må I brænde op i helvede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.