Blødte ud af s***** - Lidt detaljeret. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

H+S Skjolgborg.

ja jeg har opleve en del gange fra begge hulle  jeg tro mit er pga mit svinger meget med hård og mellem afføringen.så sker der sikkert nået i undeliv pga man lige press hårdt til.Min livmodre f.eks er sart og kan små  plæt bløde bare med et.

Men måske hun lige skulle snakke med lægen om det.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Henriette1976 skriver:

ja jeg har opleve en del gange fra begge hulle  jeg tro mit er pga mit svinger meget med hård og mellem afføringen.så sker der sikkert nået i undeliv pga man lige press hårdt til.Min livmodre f.eks er sart og kan små  plæt bløde bare med et.

Men måske hun lige skulle snakke med lægen om det.

Henriette

Tak for svar. Jah det bliver hun vist nødttil, men hun synes det er pinligt.

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Gaia skriver:

Tror altså lige hun skal til lægen og tjekkes. ikke sikkert det er noget. kan være alt fra et sprængt blodkar til  tja et eller andet. Men tænker altså at når man uden for mens og i forbindelse med at hun er på wc og lave stor, begynder at bløde.ja så ville jeg nok uanset om andre kender til det eller ej få det tjekket.

Har sagt til hende jeg synes hun skal få det tjekket. Men hun synes det er pinligt.

Rænkte også det kunne være når/hvis ægget satte sig fast. Det ville nemlig passe med det var ca. 6-7 dage efter ÆL.

Anmeld

29. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Hun har nu snakket med lægen og bliver henvist til gyn så der kan blive tjekket efter dernede.

Anmeld

29. juli 2011

Gaia

Frk-Lotusblomst skriver:

Har sagt til hende jeg synes hun skal få det tjekket. Men hun synes det er pinligt.

Rænkte også det kunne være når/hvis ægget satte sig fast. Det ville nemlig passe med det var ca. 6-7 dage efter ÆL.

det er sku da ikke pinligt, det må du altså fortælle hende. det kan være direkte dumt ikke at få det undersøgt og selv sidde med spekulationer om hvad det kan være. Tror bestemt ikke det er ægget der sætter sig fast som forårsaget blødningen da hun var på stort wc. Kan jo være alt fra et briste blodkar, celleforandringer eller noget helt tredje. kan også være det slet ikke betyder noget, men heller få det tjekket pinligt eller ej..

Anmeld

29. juli 2011

Gaia

Frk-Lotusblomst skriver:

Hun har nu snakket med lægen og bliver henvist til gyn så der kan blive tjekket efter dernede.

hov havde ikke set det. det var godt hun fik snakket med lægen. Krydser fiingre for at det ikke er noget alvorligt. God bedring til hende herfra

Anmeld

29. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Gaia skriver:

hov havde ikke set det. det var godt hun fik snakket med lægen. Krydser fiingre for at det ikke er noget alvorligt. God bedring til hende herfra

O nej selvfølgelig er det ikke pinligt.
Men nu er der heldigvis tager hånd om det.

Anmeld

29. juli 2011

Maja88

tænker lidt klamydia

Anmeld

29. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Maja88 skriver:

tænker lidt klamydia

Tak, dog er hun testet.

Anmeld

29. juli 2011

Anonym

Ja kan jo godt stå frem som anonymt ja sagen er den at jeg har pletblødt flere gange i de 9 måneder jeg ikk har været på p-piller. Er blevet testet for klamydia og har fået lavet et celleskrab, hvor der viste sig at være lidt forandringer, de skulle ikk være farlige og ikk sidde i livmoderen.Jeg er også blevet scannet i marts og alt så skide godt ud fine store æg i mine æggestokke og det hele i top.! Men pletbløder stadig og så er jeg blevet sendt ind til gynækologerne fordi de kan tage noget bedre prøver af forskellige slags.! Jeg synes ikk på den måde det er pinligt, men pisse træls at "understillet" ikk virker optimalt hvis i forstår.!Og så fik jeg informeret læge. Om at det bekymrede mig, fordi der heller ikk var været den mindste gevinst ifh. Til graviditet, dette første min rare læge også lige i papirne synes 9 måneder er længe uden nogen tegn på graviditet. Ja det var vel lidt at svarene på jeres spørgsmålSkal nok give en opdate når jeg ved mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.