Blødte ud af s***** - Lidt detaljeret. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Hej piger.
Da jeg har stor tiltro til baby.dk har jeg lovet en veninde at høre jer ad om et lille opstået problem i formiddags.. Jeg håber i kan hjælpe.

Jeg har en veninde som er i gang med PB, de har været i gang i snart 1 år og der er ikke gevinst. Hendes krop opfører sig en smule mærkeligt efter p-pillestoppet.

Hun havde sidst mens omkring d. 6 juli, hun startede med at pletbløde lidt og så kom mens så.

Her i dag, er hun så på toilet og skal skide, Hun presser hårdt til for at få lorten ud og så begynder hun at bløde. Altså fra skeden. ?? Der er frisk blød på papiret og når hun stikker fingeren op med papir på er der mere frisk blod. Hun har ikke ondt eller noget.

Nogen der ved hvad det kan være??

Undskyld deltaljerne, men det var sådan hun beskrev det og synes ikke rigtig det kunne omskrives.

På forhånd tak de damer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Slet ingen??

Anmeld

26. juli 2011

Anonym

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.
Da jeg har stor tiltro til baby.dk har jeg lovet en veninde at høre jer ad om et lille opstået problem i formiddags.. Jeg håber i kan hjælpe.

Jeg har en veninde som er i gang med PB, de har været i gang i snart 1 år og der er ikke gevinst. Hendes krop opfører sig en smule mærkeligt efter p-pillestoppet.

Hun havde sidst mens omkring d. 6 juli, hun startede med at pletbløde lidt og så kom mens så.

Her i dag, er hun så på toilet og skal skide, Hun presser hårdt til for at få lorten ud og så begynder hun at bløde. Altså fra skeden. ?? Der er frisk blød på papiret og når hun stikker fingeren op med papir på er der mere frisk blod. Hun har ikke ondt eller noget.

Nogen der ved hvad det kan være??

Undskyld deltaljerne, men det var sådan hun beskrev det og synes ikke rigtig det kunne omskrives.

På forhånd tak de damer.

hvis jeg være så tro jeg have ring til læge og høre hvad der kan være for der må ikke kom blod ud nunigeg

Anmeld

26. juli 2011

Anonym

Er glad for man kan svare som anonym

Det Har jeg også oplevet da jeg havde p-pille stop...

Jeg har da været lidt nervøs nogen gange da det er sket flere gange.. over flere dage...

åhh ved ikke hvordan jeg skal skrive det... Et stykke tid efter stoppet.. og eller hvis man begynder på p-piller igen.. så stopper det..

Jeg tror bare, det er fordi hele underlivet arbejder på en eller anden måde omkring det hele.. og når man så "skider".. så bruger man jo en del muskler i underlivet..

Anmeld

26. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Er glad for man kan svare som anonym

Det Har jeg også oplevet da jeg havde p-pille stop...

Jeg har da været lidt nervøs nogen gange da det er sket flere gange.. over flere dage...

åhh ved ikke hvordan jeg skal skrive det... Et stykke tid efter stoppet.. og eller hvis man begynder på p-piller igen.. så stopper det..

Jeg tror bare, det er fordi hele underlivet arbejder på en eller anden måde omkring det hele.. og når man så "skider".. så bruger man jo en del muskler i underlivet..

Selvfølgelig kan ma svare anonymt - mangler ejg selv nogen gange at kunne i nogen tråde og det er jo selvfølgelig et følsomt emne, så anonymitet .

Men mange tak for svar. Det bliver rart for hende at vide at andre har prøvet det samme som hende.

Anmeld

26. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

hvis jeg være så tro jeg have ring til læge og høre hvad der kan være for der må ikke kom blod ud nunigeg

Tak for svar.

Anmeld

26. juli 2011

Anonym

Frk-Lotusblomst skriver:

Selvfølgelig kan ma svare anonymt - mangler ejg selv nogen gange at kunne i nogen tråde og det er jo selvfølgelig et følsomt emne, så anonymitet .

Men mange tak for svar. Det bliver rart for hende at vide at andre har prøvet det samme som hende.

men jeg synes da hun skal prøve at ringe til lægen og spørge... jeg selv bliver da egentlig lidt nysgerrig om hvad det kan være?

jeg er bare god til at slå det hen.. aahh det går nok væk...

Anmeld

26. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

men jeg synes da hun skal prøve at ringe til lægen og spørge... jeg selv bliver da egentlig lidt nysgerrig om hvad det kan være?

jeg er bare god til at slå det hen.. aahh det går nok væk...

Jah det vil jeg sige videre til hende.
Det kan jo aldrig skade at få lidt afklaring på tingene!

Jeg kender godt det med at slå tingene hen.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Andre der kender noget til det??

Anmeld

28. juli 2011

Gaia

Tror altså lige hun skal til lægen og tjekkes. ikke sikkert det er noget. kan være alt fra et sprængt blodkar til  tja et eller andet. Men tænker altså at når man uden for mens og i forbindelse med at hun er på wc og lave stor, begynder at bløde.ja så ville jeg nok uanset om andre kender til det eller ej få det tjekket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.