Hej
Jeg har også bøvlet lidt i perioder. Men den eneste der kan ændre på det er en selv. Jeg ved at det kan være en kamp uden lige, men jeg ved også at det er kampen værd.
Et skridt ud af døren hver dag, er bedre end slet ikke at komme ud. Nu er det heller ikke kun dig selv du skal tænke på mere, men også din datter. Så hvis du ikke kan få overtalt dig selv om at det er for din egen skyld, så prøv med at det er for hendes skyld.
Prøv at se om du ikke kan komme med i en angstgruppe, det er ski rart at få støtte fra andre som ved hvordan det er.
Jeg har mødt flere på min vej, som i dag drukner i deres angst og står uden mand og barn pga. det. Jeg var også ved at gi' op da jeg fik min første, men heldigvis var min mand stædig og alt har fungeret godt lige siden. Det er altså vigtigt at komme ud blandt andre mennesker hver dag, både for dig selv og din familie. Det eneste det kræver er træning og træning og træning. Hvor der er vilje er der vej :)
Jeg tvinger somme tider mine angst veninder ud. Jeg er godt nok ved at løbe tør for tricks og idé'er til at snyde dem udenfor. Men når det endelig lykkes mig, så er det bare så skønt og alle nyder det :D Desuden så går et anfald hurtigere væk, hvis man har en der bare er der. En der holder hårdt fast om en, indtil det går væk igen. Og så bagefter bare fortsætte hvad man nu var igang med, som om ingenting var sket.
You Go Girl ;)
Anmeld