Den bedste gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2008

Rasmine

Hvad var Jeres bedste gave?
Her var det et maleri hver af ungerne havde lavet i hhv. bh/vs.
Årh, så sidder man der og får en tåre i øjenkrogen over noget simpelt stregværk Rasmus havde malet.

Ellers var det nok Wii'en. Vi spillede i aftes, da der var blevet ro.
Fårk, man kan altså godt få pulsen op.

Når det så er sagt, er jeg også sindssygt glad for alle de andre gaver.
Men shit hvor er det dog skønt julen er overstået nu.
Får en veninde på besøg hele dagen i morgen.
Og søndag skal vi til noget familie tamtam i Vejen.

Det er egentlig hårdt at have fri...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2008

ivfmarie

Freja fik en cykel - og det er nok den bedste gave (i flg moar i hvertfald)
Men ellers var der en masse lækkerk Duplo til deling mellem ungerne, og der er da til et par timers leg.

Marie

Anmeld

26. december 2008

heaven

jeg fik så absolut kun rigtig gode gaver..... men den allerbedste var nok den ene af dem Lasse havde lavet i dp. Hun havde malet et lædde på 30 x 30 KUL sort, og så er der et guldaftryk af begge hænder. Nedenunder er der så et guldfarvet papir der er revet groft i kanterne, hvorpå der står et vers med at sætte sine spor i verden osv... Og så er det sat i en "sølvramme" DET ER BARE SÅ FLOT, og fik bestemt en tåre i øjnene - og kæmpede for ikke at give helt efter, hehe.... vi sad hos sviger, så det var ikke lige der, jeg havde lyst til det...

Jannie

Anmeld

26. december 2008

linemus

ivfmarie skriver:

Freja fik en cykel - og det er nok den bedste gave (i flg moar i hvertfald)
Men ellers var der en masse lækkerk Duplo til deling mellem ungerne, og der er da til et par timers leg.

Marie

Hvad med til dig selv, Marie - fik du slet ingen gode pakker, din stakkels?

Anmeld

26. december 2008

linemus

Min bedste gave var fra min mormor - Menu smykkekviste. Og selvfølgelig også gaverne fra Nanna og Signe, der havde produceret både et maleri og en kop hver (smart - en til mor og en til far). Jeg faldt helt i svime over de fantastiske streger, der var på kopperne. Tænk at mine piger er SÅ dygtige Og Sebastians lærred med håndtryk

Aftenens højdepunkt var da vi dansede om juletræet, og vi gik sammen med vores tre børn i hænderne - der var vi begge ved at sprænge af stolthed og lykke

Og imorges, da Sebastian sagde: "Mor, jeg elsker dig hele tiden."

Knus Line

Anmeld

26. december 2008

Plysbjørnen

Jeg har fået mange bedste gaver... Laura havde lavet 2 lysestager i dp'en som vi har fået... Kai's store datter havde fået lavet 2 kaffekrus med henholdsvis Laura og Benjamin på... Og så havde Kai købt (fra børnene) 2 led til mit pandora armbånd, det lignede en flodhest og en svane...

Men den aller bedste er nok kaffekrusene...

Betina

Anmeld

26. december 2008

Helle30

Den bedste gave? Tjoh, jeg har da fået flere ting, jeg blev glad for. Niels og jeg fik til fælles en ny (og fancy) postkasse. Vi havde ønsket os den fordi, vi var så trætte af at samle post og reklamer over hele gårdspladsen, når lågen på den gamle var røget op, og indholdet var fløjet ud.
Den allerbedste gave har dog været den (JA - nu smider jeg klichéen) at være sammen med Sofie i super julehumør og den måde hun klarede juleræset på.
Da vi endelig var hjemme fra svigerne i det jydske i aftes, blev vi enige om, at vi havde gjort vores bedste for, at julen skulle være hendes (børnenes fest - det står der et sted i den historie, vi ynder at lægge til grund for al den ståhej ved juletid). Hun klarede minus middagssøvn på juleaftensdag, hun sad heeeelt musestille og nynnede i våbenhuset i kirken (jeps! vi kom 1/2 time før gudstjeneste til en fyldt kirke) hun grovåd flæskesvær og and, og hun holdt til dansen om juletræet, og adskillige gaver, før hun måtte kapitulere kl. 21.30.
For at være rigtig onde forældre, kørte vi fra Niels søster/svoger midt i hendes nattesøvn for at sove hos mine svigerforeller 30 min. væk. Hun sov lige til kl. 9.00, hvilket er absolut rekord EVER.
I går brillede hun ved at være super oplagt til at pakke resten af hendes gaver op, lege med dem, spise julefrokost og holde ud at køre hele den lange vej hjem fra Jylland hen over sengetid - og stadig sove til kl. 7.30 (trods figenstænger og mælk med sugerør i autostolen til aftensmad).
I dag har vi så været hos mine foreller til julefrokost + besøg hos mine forellers nabo, som passede mig og min bror som dp 7-8 år af vores første leveår. Hun er 80 år nu, og hun har desværre ingen børnebørn, så Sofie er jo det, hun kommer nærmest (knus, kys og kram). Nu ligger S. og sover sødt ovenpå i sin seng, og jeg tænker, at al den begejstring - hendes søde væsen - hendes tålmodighed og glæde de sidste tre dage - det har været min bedste gave i år.

- Helle

Anmeld

26. december 2008

Nadi

Helt klart et par løbesko som jeg fik af Dennis De er super fede og jeg havde slet ikke forventet at få dem. Så det var jo bare skønt med sådan en gave. Ellers var alle mine gaver gode, skal dog have byttet én enkelt; fik en taske som bare slet ikke er mig desværre.
Men må nu også tilslutte mig Helle's kliché at den bedste gave var at være sammen med Oliver og Dennis, og se Oliver trisse rundt med sit sanghæfte om juletræet
Oliver fik også bare så mange gode gaver, nogle hittede selvfølgelig mere end andre og han har også kun én gave der skal byttes fordi han har den i forvejen.

Anmeld

26. december 2008

Lise

Jeg fik en fiiiiiin Holmegaard sense skål der er sort udenpå og rød indeni - den er bare SÅ flot. Fik fadet af Christian for to år siden, og har ønsket mig skålen her siden, og nu fik jeg den Der er endnu en (mindre) størrelse skål, så den får jeg måske i 2010....
Fik i øvrigt ikke gaver af andre end min mor/far, min bror/kone og så af min smukke Simon, der havde tegnet mange flotte streger på to fyrfadslysestager - jaaarmen, det er så flot og han er så intelligent - og det var faktisk lidt rart at det var så stille og roligt med det gaveræs...

Simon fik rigtig dejlige gaver, så han ved slet ikke hvad han skal vælge at lege med nu, hvor det hele er nyt....

Anmeld

27. december 2008

Marco2

Tjaa, i år har der faktisk ikke været nogen. Stort set alle gaver skal byttes. Så jeg starter idag med at komme igang. Det er drønærgerligt. Men folk må jo ikke kende mig særligt godt eller læse ønskesedlen forkert........ Og det kom så til at lyde bittert, men det var ikke meningen. Men self lidt trælst at man nu skal ud og bruge flere dage på at bytte gaver, og at man slet ikke fik en eneste gave man virkelig er glad for. Vil ønske at julen kun handler om at være sammen og hygge. For det med gaveindkøb bliver for mange en pligt, og så bliver der bare købt et eller andet som man ikke kan bruge alligevel.

Så jeg tror jeg som Helle vil sige at den bedste gave var Emily humør og den måde hun tacklede julen på. Hun har bare været i sit es.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.