"Gammeldags" pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

BellaT

mariamiss6 skriver:

Sådan en kan man da sy selv

http://mariamiss6.wordpress.com/syt%C3%B8jet/stor-pusletaske-til-ditte/

Den er vildt smart og flot. Minder mig óm en dukkepusletaske jeg havde som barn. Meget praktisk og komfortabel for barnet også. I stedet for det der lille tynde underlag der følger med de fleste pusletasker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

mariamiss6

BellaT skriver:

Den er vildt smart og flot. Minder mig óm en dukkepusletaske jeg havde som barn. Meget praktisk og komfortabel for barnet også. I stedet for det der lille tynde underlag der følger med de fleste pusletasker.

Tak skal du have

Anmeld

17. januar 2012

0siv0

mariamiss6 skriver:

http://mariamiss6.wordpress.com/2012/01/16/diy-stor-pusletaske/

Så er der en, forhåbentlig, forståelig DIY på bloggen....

Det er en virkelig fornem DIY - og let at forstå

Tror jeg prøver den af i næste uge, når mine eksamener er overstået! Er i gang med at lære at sy, og babyting er oplagte projekter qua deres størrelse, synes jeg. Det skader jo heller ikke at være lidt på forkant på udstyrssiden, og ellers er der gode gaver til omgangskredsens babyer..  og så er netop den type pusletaske bare SÅ fin! Så igen, mange tak for letforståelig anvisning.

Anmeld

17. januar 2012

mariamiss6

0siv0 skriver:

Det er en virkelig fornem DIY - og let at forstå

Tror jeg prøver den af i næste uge, når mine eksamener er overstået! Er i gang med at lære at sy, og babyting er oplagte projekter qua deres størrelse, synes jeg. Det skader jo heller ikke at være lidt på forkant på udstyrssiden, og ellers er der gode gaver til omgangskredsens babyer..  og så er netop den type pusletaske bare SÅ fin! Så igen, mange tak for letforståelig anvisning.

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.