0siv0 skriver:
Sådan en how-to ville jeg enormt gerne se! Den er ikke kommet på din blog endnu, vel? Eller er jeg bare en ogginok til at finde den..? 
Uha nej, den er ikke lige på min blog....
MEN tag et stykke stof af samme størrelse som et junior dynebetræk... Det kan gøre det ud for størrelsen på det stykke stof du skal bruge......
Jeg skal prøve at lave en How to senere idag så... Men det bliver først efter ungernes puttetid. Så skal jeg nok smide den på bloggen.....
Men altså, der ligger billeder på min blog af den pusletaske jeg har lavets ammen med/til min veninde, og hvis du nu breder dit stykke stof, fra en juniordyne, ud på gulvet, og samtidig kigger på billederne af den udslåede pusletaske, så tror jeg, hvis du i forvejen har syet lidt, godt du kan regne den ud 
Under alle omstændigheder, så har jeg lige nu udtænkt en plan, efter lidt folden frem og tilbage, på et juniorbetræk jeg allerede har, og jeg skal se om jeg kan lave en ekstremt nem how to til bloggen, senere i aften.... Så skal jeg nok smide linket i denne tråd bagefter....
Det bliver en VIRKELIG nem en hvor det eneste du behøver at tilkøbe/grave frem er en knap/lukning.....
Jeg har lige udtænkt en, synes jeg selv, for fed nem DIY :D
Anmeld