"Gammeldags" pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

mariamiss6

CmarianN skriver:

Haha undskyld, kan da godt se det kunne lyde som om jeg fedtede efter noget der... Det var egentlig ikke sådan ment  Tænkte jeg måske ku få en i min omgangskreds til det  Men hvis du tilbyder sig, vil jeg da gerne huske dig, HVIS der ikke er nogen af dem jeg kender herhjemme der kan/vil

Go dag

Jamen jeg syer den da gerne for dig Det koster 300 kroner + evt. porto oven i materialerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

CmarianN

mariamiss6 skriver:

Jamen jeg syer den da gerne for dig Det koster 300 kroner + evt. porto oven i materialerne

Okay, tak for budet :-)

Anmeld

29. juli 2011

Beka83

Carina87 skriver:

Jeg har en min mor syede da jeg var barn - den vil jeg bare ikke af med

MEN du kan fide mønsteret til en på stofogstil.dk. Jeg kan ikke linke, men du går ind i mønster-->Diverse-->baby--> og så er det den der hedder pusletaske 90079

1000 tak - sådan et mønster har jeg gået og kigget efter længe

Anmeld

11. august 2011

Nitz - <3 David

Hejsa.. Jeg har idag været i IKEA, og faldt over sådan en pusletaske. Og så kom jeg lige i tanke om at jeg havde set et indlæg ang. sådan en.. Jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside.. Men jeg kan smide et billede ind her.. jeg gav 50 kr for den.. (og så er der endda et lille håndklæde med) Der er dog kun denne ene model..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2012

0siv0

mariamiss6 skriver:

Mener du at du gerne vil have en how to ud fra den jeg har lavet?

Det bliver så nok i morgen, for jeg skal først have taget alle billederne jo

Sådan en how-to ville jeg enormt gerne se! Den er ikke kommet på din blog endnu, vel? Eller er jeg bare en ogginok til at finde den..?

Anmeld

15. januar 2012

mariamiss6

0siv0 skriver:

Sådan en how-to ville jeg enormt gerne se! Den er ikke kommet på din blog endnu, vel? Eller er jeg bare en ogginok til at finde den..?

Uha nej, den er ikke lige på min blog....

MEN tag et stykke stof af samme størrelse som et junior dynebetræk... Det kan gøre det ud for størrelsen på det stykke stof du skal bruge......

Jeg skal prøve at lave en How to senere idag så... Men det bliver først efter ungernes puttetid. Så skal jeg nok smide den på bloggen.....

Men altså, der ligger billeder på min blog af den pusletaske jeg har lavets ammen med/til min veninde, og hvis du nu breder dit stykke stof, fra en juniordyne, ud på gulvet, og samtidig kigger på billederne af den udslåede pusletaske, så tror jeg, hvis du i forvejen har syet lidt, godt du kan regne den ud

Under alle omstændigheder, så har jeg lige nu udtænkt en plan, efter lidt folden frem og tilbage, på et juniorbetræk jeg allerede har, og jeg skal se om jeg kan lave en ekstremt nem how to til bloggen, senere i aften.... Så skal jeg nok smide linket i denne tråd bagefter....

Det bliver en VIRKELIG nem en hvor det eneste du behøver at tilkøbe/grave frem er en knap/lukning..... 

Jeg har lige udtænkt en, synes jeg selv, for fed nem DIY :D

Anmeld

15. januar 2012

0siv0

mariamiss6 skriver:

Uha nej, den er ikke lige på min blog....

MEN tag et stykke stof af samme størrelse som et junior dynebetræk... Det kan gøre det ud for størrelsen på det stykke stof du skal bruge......

Jeg skal prøve at lave en How to senere idag så... Men det bliver først efter ungernes puttetid. Så skal jeg nok smide den på bloggen.....

Men altså, der ligger billeder på min blog af den pusletaske jeg har lavets ammen med/til min veninde, og hvis du nu breder dit stykke stof, fra en juniordyne, ud på gulvet, og samtidig kigger på billederne af den udslåede pusletaske, så tror jeg, hvis du i forvejen har syet lidt, godt du kan regne den ud

Under alle omstændigheder, så har jeg lige nu udtænkt en plan, efter lidt folden frem og tilbage, på et juniorbetræk jeg allerede har, og jeg skal se om jeg kan lave en ekstremt nem how to til bloggen, senere i aften.... Så skal jeg nok smide linket i denne tråd bagefter....

Det bliver en VIRKELIG nem en hvor det eneste du behøver at tilkøbe/grave frem er en knap/lukning..... 

Jeg har lige udtænkt en, synes jeg selv, for fed nem DIY

Uh det ser jeg frem til! Har en lillebitte smule erfaring med at sy, så jeg kunne nok godt aflure konceptet - det er mere det med rækkefølgen af tingene, der volder mig problemer og resulterer i en hel del opsprætning, når jeg lige har glemt en lillebitte ting...

Så jeg glæder mig til en nem DIY, tak fordi du gider dele ud af erfaringen 

Anmeld

15. januar 2012

mariamiss6

0siv0 skriver:

Uh det ser jeg frem til! Har en lillebitte smule erfaring med at sy, så jeg kunne nok godt aflure konceptet - det er mere det med rækkefølgen af tingene, der volder mig problemer og resulterer i en hel del opsprætning, når jeg lige har glemt en lillebitte ting...

Jeg er virkelig virkelig virkelig træt lige nu... Jeg bliver simpelthen nødt til at lægge mig, så det kan ikke blive idag jeg lægger den diy op....

MEN jeg har taget nogle billede, dog uden at sy, men altså af hvordan jeg folder, og så vil jeg tegne og forklare.... Skal prøve at huske det i morgen... Hvis du ikke finder det under DIY imorgen eller overmorgen, så må du gerne kontakte mig, for så haar jeg bare glemt det igen....

Billederne har jeg,men jeg orker ikke at skrive alt teksten lige nu....

Anmeld

15. januar 2012

Laulund87

Nitz - <3 David skriver:

Hejsa.. Jeg har idag været i IKEA, og faldt over sådan en pusletaske. Og så kom jeg lige i tanke om at jeg havde set et indlæg ang. sådan en.. Jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside.. Men jeg kan smide et billede ind her.. jeg gav 50 kr for den.. (og så er der endda et lille håndklæde med) Der er dog kun denne ene model..

Den har jeg også næsten lige købt! Mega smart er den

Anmeld

16. januar 2012

mariamiss6

0siv0 skriver:

http://mariamiss6.wordpress.com/2012/01/16/diy-stor-pusletaske/

Så er der en, forhåbentlig, forståelig DIY på bloggen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.