Jordmor/sættes igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Mettefpigen

Jeg snakkede med mit sygehus om igangsættelse fordi den lille i min mave har nogle problemer med tarmene, og det gjorde de ikk... Og det er også fordi at det er ikk særlig godt at blive sat igang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

foto på lærred

Jeg tror det bliver meget svært. Jeg har en bekendt som har haft en meget hård graviditet. Hun ønskede også at blive sat i gang 3 uger før tid (Hvidovre) men fik ikke lov til dette. Jeg tror med mindre det er noget skadeligt for barn eller mor så sætter de ikke igang før termin.

Anmeld

26. juli 2011

Sophia'smor

MissChrista skriver:

Det håber jeg også.
Det var Herning sygehus. Men det startede faktisk med at jeg fortalte min læge hvordan jeg havde det - og hun sendte mig videre.. Vi blev enige om at det var igangsættelse, så hun ringede til hospitalet og JM og sagde hvad hun mente om situationen, og hun synes jeg skulle sættes igang.
Men ja - tror det kommer meget an på bebs' størrelse også. Min søn var ret stor - han vejede 3650 g ved fødslen , og er jo født to uger før termin hihi Så det er nok også en grund ti lat han måtte komme ud før tid

Hehe sikke da en skøn basse  ..

Okay jeg prøver at snak med min jordmor på tirsdag, og håber på at de vil tag det seriøst. for jeg kan ikke magte det mere, jeg har så ondt, og får ikke sovet om natten & det har bare overhovedet ikke været en sjov graviditet, med indlæggelse og blærebetændelse og ja ved ikke hvad :/

Anmeld

26. juli 2011

Sophia'smor

foto på lærred skriver:

Jeg tror det bliver meget svært. Jeg har en bekendt som har haft en meget hård graviditet. Hun ønskede også at blive sat i gang 3 uger før tid (Hvidovre) men fik ikke lov til dette. Jeg tror med mindre det er noget skadeligt for barn eller mor så sætter de ikke igang før termin.

. der er ikke andet for end at håbe på det bedste,

Anmeld

26. juli 2011

Sophia'smor

Mettefpigen skriver:

Jeg snakkede med mit sygehus om igangsættelse fordi den lille i min mave har nogle problemer med tarmene, og det gjorde de ikk... Og det er også fordi at det er ikk særlig godt at blive sat igang..

Utroligt de så ikke ville sætte dig igang, :s .

Anmeld

26. juli 2011

Mettefpigen

Sophia'smor skriver:

Utroligt de så ikke ville sætte dig igang, :s .

Jamen han skal også have så mange kræfter og kød på kroppen hvis han skal opereres når han blir født...

Anmeld

26. juli 2011

Sophia'smor

Mettefpigen skriver:

Jamen han skal også have så mange kræfter og kød på kroppen hvis han skal opereres når han blir født...

Hvor det også syndt Det jeg ked af at høre..

Anmeld

29. juli 2011

170811

Sophia'smor skriver:

Det da også lidt strengt af din jordmor kan man sige,

men hende jordmoren jeg snakket med, sagde at jeg havde god mulighed for det, da jeg ikke får sovet , og det bare gør så ondt. men det var min egen jordmor som sku tag stilling til det, så jeg

Tja, det ved jeg ikke om det er, de gør jo hvad der er bedst for babyen! Skal til jordmoder igen på onsdag, så er jeg 38+0, så må vi se hvad hun siger, for jeg har bestemt ikke fået det bedre!

Håber at du får dine ønsker opfyldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.