Jordmor/sættes igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Sophia'smor

Kofoed. skriver:

Håber på det bedste for jer begge

Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

svanen73

Sophia'smor skriver:

Puha, det må ikke ha været sjovt, men j håber på det bedste, & min jordmor er lidt forståene,

Det gør jeg oz for dig...men så længe baby har det godt, gør de ik noget. Bare så du ik blir alt for skuffet...

Jeg bekymrede mig om stort barn lige fra start og udtrykte jeg var ked af at gå tiden ud af frygt for ik at ku føde ham selv + jeg fik gener senere...det bagatalliserede JM og jeg endte med en baby på 4,5 og KS

Overvejede at forlange en anden på et tidspunkt, men da jeg var 40 uger, kom jeg ind til en anden som bare gav mig en folder med info om igangsættelse når man når 41+2

Anmeld

26. juli 2011

norenberg

tror ikke du bliver sat igang før termin uanset hvordan du har det, anden gang jeg skulle have var jeg meget dårlig i lang tid men fik nej hver gang....der skulle være en desderet risko for mig eller barnet fik jeg at vide på sygehuset så da jeg var 40+1 blev jeg først sat i gang.....

Anmeld

26. juli 2011

Sophia'smor

norenberg skriver:

tror ikke du bliver sat igang før termin uanset hvordan du har det, anden gang jeg skulle have var jeg meget dårlig i lang tid men fik nej hver gang....der skulle være en desderet risko for mig eller barnet fik jeg at vide på sygehuset så da jeg var 40+1 blev jeg først sat i gang.....

Hvilke sygehus var det??

Anmeld

26. juli 2011

Sophia'smor

svanen73 skriver:

Det gør jeg oz for dig...men så længe baby har det godt, gør de ik noget. Bare så du ik blir alt for skuffet...

Jeg bekymrede mig om stort barn lige fra start og udtrykte jeg var ked af at gå tiden ud af frygt for ik at ku føde ham selv + jeg fik gener senere...det bagatalliserede JM og jeg endte med en baby på 4,5 og KS

Overvejede at forlange en anden på et tidspunkt, men da jeg var 40 uger, kom jeg ind til en anden som bare gav mig en folder med info om igangsættelse når man når 41+2

Hvorfor lyttet de dog ikke til dig???

Anmeld

26. juli 2011

norenberg

Sophia'smor skriver:

Hvilke sygehus var det??

det var aalborg sygehus...

Anmeld

26. juli 2011

Sophia'smor

norenberg skriver:

det var aalborg sygehus...

måske er der forskel på Hospitalerne...

Anmeld

26. juli 2011

Mor Christa

Håber de vil lytte til dig¨!!
Jeg var selv i en lignende situation da jeg var gravid. Jeg havde bækkenløsning, og det blev ret slemt ti lsidst, så jeg fik en tid hos JM, hvor vi snakkede. Vi kom frem til at jeg skulle sættes igang (hvis sygehuset gik med ti ldet). Fik derfor en tid på sygehuset - blev scannet osv. De vurderede at jeg gerne måtte sættes igang, og blev det derfor 38+1.
Krydser virkelig for, at de vil skåne dig for alt for mange smerter, og måske sætter dig igang i uge 37-38

Anmeld

26. juli 2011

Sophia'smor

MissChrista skriver:

Håber de vil lytte til dig¨!!
Jeg var selv i en lignende situation da jeg var gravid. Jeg havde bækkenløsning, og det blev ret slemt ti lsidst, så jeg fik en tid hos JM, hvor vi snakkede. Vi kom frem til at jeg skulle sættes igang (hvis sygehuset gik med ti ldet). Fik derfor en tid på sygehuset - blev scannet osv. De vurderede at jeg gerne måtte sættes igang, og blev det derfor 38+1.
Krydser virkelig for, at de vil skåne dig for alt for mange smerter, og måske sætter dig igang i uge 37-38

Det var en meget glædelig nyhed,  hvilke hospital var det??

Årh tusind tak, Håber min jordmor giver grønt lys.

Anmeld

26. juli 2011

Mor Christa

Sophia'smor skriver:

Det var en meget glædelig nyhed,  hvilke hospital var det??

Årh tusind tak, Håber min jordmor giver grønt lys.

Det håber jeg også.
Det var Herning sygehus. Men det startede faktisk med at jeg fortalte min læge hvordan jeg havde det - og hun sendte mig videre.. Vi blev enige om at det var igangsættelse, så hun ringede til hospitalet og JM og sagde hvad hun mente om situationen, og hun synes jeg skulle sættes igang.
Men ja - tror det kommer meget an på bebs' størrelse også. Min søn var ret stor - han vejede 3650 g ved fødslen , og er jo født to uger før termin hihi Så det er nok også en grund ti lat han måtte komme ud før tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.