Hvor længe? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe gik der fra i begyndte på PB2 til den var hjemme??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

487 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Anonym trådstarter

Okay nu køre vi så på 4. måned...altså hvor længe skal det tage?? Kan bare ikke lade være med at undre mig..sidst blev vi gravide i 2 måned.. ja ved god det ikke er meget forskel, men hvorfor skal det tage længere tid her 2. gang??  eij er en smule utålmodig...Nå men det kommer forhåbentlig når det skal, men håber ikke der går for længe endnu..lidt træls at få mens hver måned. Nå men idet mindste er den regelmæssig.  Laver da lige en lille hyggelig afstemning for jer som har to børn...

Nåja er det meget hårde at have to børn end et?? Nogle gange kan jeg ligefrem komme i tvivl om jeg er klar til en toer, men tænker at det er normalt, at blive i tvivl i korte stunder..Lidt ligesom da man planlage/ventede den første?.

Nå men altså tilbage til afstemningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Sof

Vi ramte rigtigt første gang, men jeg havde en MA og efter udskrabningen fik jeg min menstruation 1 gang og så var jeg gravid igen.

Anmeld

26. juli 2011

Chalala85

Vi har haft prøvet i 1½ år med 2 Sa. Kom i bahndling.. 1 IUI-H i Juni Negativt. Positivt test 8/7-2011 med en økobebs

Anmeld

26. juli 2011

N&N

Første gang tog 3 måneder

Anden gang 9 måneder

3. gang førsøger vi på 20 månede og håber snart det lykkes

Anmeld

26. juli 2011

JustAnotherName

første gang !!!!

Der gik 3 uger fra jeg stoppede med p-pillerne, til jeg stod med en positiv graviditets-test ....det var helt vildt, at det gik så stærkt. For da vi forsøgte at få vores første, tog det (x2) et halvt år, før det lykkedes. Så jeg havde ikke lige forventet, at det ville gå SÅ STÆRKT anden gang

Anmeld

26. juli 2011

maria87

Anonym skriver:

Okay nu køre vi så på 4. måned...altså hvor længe skal det tage?? Kan bare ikke lade være med at undre mig..sidst blev vi gravide i 2 måned.. ja ved god det ikke er meget forskel, men hvorfor skal det tage længere tid her 2. gang??  eij er en smule utålmodig...Nå men det kommer forhåbentlig når det skal, men håber ikke der går for længe endnu..lidt træls at få mens hver måned. Nå men idet mindste er den regelmæssig.  Laver da lige en lille hyggelig afstemning for jer som har to børn...

Nåja er det meget hårde at have to børn end et?? Nogle gange kan jeg ligefrem komme i tvivl om jeg er klar til en toer, men tænker at det er normalt, at blive i tvivl i korte stunder..Lidt ligesom da man planlage/ventede den første?.

Nå men altså tilbage til afstemningen

vi prøver for 27 gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.