Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: hehe.. nej det er jo det... Men jeg har jo siddet og set fødsler på nettet og han ville ikk se.. Men han kunne jo høre når hovedet kommer ud med vand.. Han så godt sjov ud i hovedet.. hehe
hehe.. nej det er jo det... Men jeg har jo siddet og set fødsler på nettet og han ville ikk se.. Men han kunne jo høre når hovedet kommer ud med vand.. Han så godt sjov ud i hovedet.. hehe
Eeeej hvor finder du det henne, jeg har søgt og søgt syntes jeg man har ikke kunne finde nogen.... Jeg ELSKER at se fødsler! Og specielt lige nu når jeg snart selv skal igennem det.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Nielsen skriver: Eeeej hvor finder du det henne, jeg har søgt og søgt syntes jeg man har ikke kunne finde nogen.... Jeg ELSKER at se fødsler! Og specielt lige nu når jeg snart selv skal igennem det.....
Jamen når folk ligger dem ind herind fra youtube..
wooww du er da for lækker gravid
men den ser lidt tung ud.. puhe
Så fin en mave du har
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
Baby-støv skriver: Så fik man skam ind i uge 30... 29+1... Den er godt nok tung efterhånden...
Så fik man skam ind i uge 30... 29+1...
Den er godt nok tung efterhånden...
Fiiin mave..
Ej søde! Kan slet ikke huske om jeg har skrevet her i tråden, men hvis ikke så hold da op! Den sidder fandme bare SÅ flot, den mave. Du kan da ikke have taget meget på ud over selve graviditetsvægten? Jeg er misundelig
merle2010 skriver: wooww du er da for lækker gravid men den ser lidt tung ud.. puhe
mange tak...
Jaah den er godt tung efterhånden.... Men de begynder også at veje en del derinde..
Dk_lady skriver: Fiiin mave..
Frøken J. skriver: Ej søde! Kan slet ikke huske om jeg har skrevet her i tråden, men hvis ikke så hold da op! Den sidder fandme bare SÅ flot, den mave. Du kan da ikke have taget meget på ud over selve graviditetsvægten? Jeg er misundelig
Mange tak, honey....
Nej, det har jeg ikk rigtig... Så det er skøn... Sådan må det godt blive ved...
eeej hvor er du smuk så fin så fin så fin, du bærer de to mirakler så smukt, ihh..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128