Så er der nyt billede... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Fru Nielsen

Baby-støv skriver:

Ja, de skal senest ud d 26 sep... ca 14 dage før termin.. Så der er ikk så lang tid til...

Uhh nej, det er jo snart..... Bliver så spændende!!

Bliver du så sat i gang, eller skal du have planlagt kejsersnit???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

twinny

Fru Nielsen skriver:

Uhh nej, det er jo snart..... Bliver så spændende!!

Bliver du så sat i gang, eller skal du have planlagt kejsersnit???

Jaah det bliver rigtig spændende...  Men kan godt mærke jeg er begyndt at blive nervøs for om jeg kan klare det hele...

Lille drengen ligger med hovedet fast i bækkenet allerede, så regner med jeg bliver sat igang... Vil gerne føde naturligt...

Anmeld

27. juli 2011

Fru Nielsen

Baby-støv skriver:

Jaah det bliver rigtig spændende...  Men kan godt mærke jeg er begyndt at blive nervøs for om jeg kan klare det hele...

Lille drengen ligger med hovedet fast i bækkenet allerede, så regner med jeg bliver sat igang... Vil gerne føde naturligt...

Kan jeg godt forstå.... Det er jo helt sikkert også det dejligste og bedste både for dig og drengene!  Det er jo den naturlige vej....

Selvfølgelig kan du klare det, både fødsel og alt bagefter....

Jeg bliver selv mor til nr 3 her inden for de næste 3 uger, og jeg tvivler også på mig selv, og er vild nervøs.... Men det er en del af det at være gravid, en del af forberedelserne.....

Anmeld

27. juli 2011

twinny

Fru Nielsen skriver:

Kan jeg godt forstå.... Det er jo helt sikkert også det dejligste og bedste både for dig og drengene!  Det er jo den naturlige vej....

Selvfølgelig kan du klare det, både fødsel og alt bagefter....

Jeg bliver selv mor til nr 3 her inden for de næste 3 uger, og jeg tvivler også på mig selv, og er vild nervøs.... Men det er en del af det at være gravid, en del af forberedelserne.....

Jaah det er jo det... Og der kommer til at være så mange læger også videre. Så fødslen skal nok komme til at gå...  Det er mere min kæreste jeg er nervøs for, om han lige pludselig går i gulvet... haha...

Ja, jeg håber jeg kan klare det. Ellers har jeg en god familie til at støtte os..

Anmeld

27. juli 2011

Fru Nielsen

Baby-støv skriver:

Jaah det er jo det... Og der kommer til at være så mange læger også videre. Så fødslen skal nok komme til at gå...  Det er mere min kæreste jeg er nervøs for, om han lige pludselig går i gulvet... haha...

Ja, jeg håber jeg kan klare det. Ellers har jeg en god familie til at støtte os..

Åhhh ja de kære mænd... Men de klare sig tit beder end man forventer!

Anmeld

27. juli 2011

twinny

Fru Nielsen skriver:

Åhhh ja de kære mænd... Men de klare sig tit beder end man forventer!

Hehe... Ja, tror også han klare den. Men han er selv vildt nervøs... Men han tror jo også det bliver en alien film...

Anmeld

27. juli 2011

AA10

vildt der er 2 derinde.. det bære du flot

Anmeld

27. juli 2011

Fru Nielsen

Baby-støv skriver:

Hehe... Ja, tror også han klare den. Men han er selv vildt nervøs... Men han tror jo også det bliver en alien film...

Ja det er klart.... Han aner jo overhovedet ikke hvad han har i vente, eller hvad han skal forvente af en fødsel!

Min mand havde det også sådan, men han tog det super godt....  Og det gør din mandse helt sikkert også....

Anmeld

27. juli 2011

twinny

Fru Nielsen skriver:

Ja det er klart.... Han aner jo overhovedet ikke hvad han har i vente, eller hvad han skal forvente af en fødsel!

Min mand havde det også sådan, men han tog det super godt....  Og det gør din mandse helt sikkert også....

hehe.. nej det er jo det... Men jeg har jo siddet og set fødsler på nettet og han ville ikk se.. Men han kunne jo høre når hovedet kommer ud med vand.. Han så godt sjov ud i hovedet.. hehe

Anmeld

27. juli 2011

twinny

AA10 skriver:

vildt der er 2 derinde.. det bære du flot

mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.