nå så begynder man så småt at kunne se frem til nytåret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. december 2008

Loggidut

hvad skal i andre?

her skal vi som sædvanlig samles en flok, hygge om familien og ungerne...og bare grine og nyde aftenen...

ungerne har reklameret at de mener det er åndsvagt at futte en masse raketter af så vi kommer nok til at nøjes med lidt...hvilket passer mig fint (rent økonomisk og personligt)

så vi bliver...hmmm...10 personer samlet i vores lille køkken, med unger som allerede glæder sig...det skal sørme nok blive fedt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2008

Anja

Vi skal være sammen med det vennepar, som vi altid holder nytår med. Vi bliver 4 voksne og 5 børn (incl Esther), så det bliver stille og roligt.

Har bestilt maden udefra, så det skal man ikke engang tænke på OG det skal heller ikke holdes hos os, så ingen forberedelser overhovedet udover at købe drikkevarer - og det gør min mand jo bare på jobbet.

Har aldrig været så vild med nytårsaften og slet ikke nytårskruttet. Synes det er spild af penge og MØG farligt .....

Anja, der nyder roen ! Begge små står ude og sover og manden og den store er ikke hjemme.

Anmeld

26. december 2008

Muffinmus

Tror vi bare skal være os 3....vi har jo William og han skal ikke slæbes ud til sent på natten.han sover møg dårligt andre steder så det med at lægge ham 3 timer et sted og så pakke sammen og køre hjem duer ikke.....
Så skulle det være et sted vi skulle være hele natten og det er vist ikke en pla i år hos nogle.
Så tror det bare bliver os og en bøf..må jo heller ikke drikke noget alligevel

Anmeld

26. december 2008

Lise

Vi får besøg af Christians søskende med partner og børn + deres gamle far - vi bliver 10 inkl. børn. Vi laver hovedretten, og de andre bringer forret og dessert... Det plejer at være stille og roligt og meget hyggeligt, så det håber jeg også det bliver i år.

Her er vi i øvrigt rørende enige om at raketter er fjollede og spild af penge - det venter vi med til Simon bliver større. Elsker dog kl tolv nytårsaften og at kigge på himlen og se raketter andre mennesker har brugt penge på

Lise - som har en unge der sover i vognen og skal være til julefrokost om 17 minutter

Anmeld

26. december 2008

ka li ja

vi skal holde det her. og indtil vidre kommer min søster. men der kan sikkert nå at melde sig ngen til endnu
vi skal bare holde det stille og roligt på xanders premisser. han får en hunde prop pistol og nogle knaldperler. og så ved jeg ikke om morten skal ha et par raketter. det kommer an på hvad vejr de lover. syntes det er så spild hvis det er helt skyet.
men helt stille og roligt her. og mor her er dødsens angst for ALT det har med nytårs skyts at gøre

Anmeld

26. december 2008

linemus

Jeg holder kun nytår i år for Sebasitans skyld. Min svigerinde kommer - hun sørger for indkøb og madlavning Og så skal vi skyde et par raketter af til ære for knægten (så må vi se om han også bliver bange i år ). Og så vil tiden vise, om vi - efter ungernes sengetid - skal hygge os alle tre med film eller wii eller hvad vi finder på, eller om jeg skal skrive opgave færdig... (den skal være færdig d.2/1) og lade de andre om hyggen.

Anmeld

26. december 2008

Helle30

Vi holder nytår hér på allégaarden. Vi bliver en masse venner med børn, og vi har bestilt mad udefra. Det bliver sååå fint, og så behøver vi ikke pakke Sofie i en kold bil kl. møg for at køre hjem...
Min enorme mave taler for sig selv - andre må hjælpe til og få servicen ind og ud af opvaskeren

- Helle, som dermed også slipper for nytårssjov nogle år fremover

Anmeld

26. december 2008

mor til en del

Vi holder det herhjemme, indtil videre kun med vores fælles børn, men vi håber stadig at Tommys søn melder sin ankomst. Svigerfar skal spise her, men køres hjem ved 22 tiden senest.

Vi skal som sædvanlig have tunmousse til forret. Hamburgryg,grønlangkål, og brunede kartofler til hovedret, og en eller anden form for dessert, måske citronfromage eller sherryformage, den ligger ikke helt fast.

Her skal der skydes fyrværkeri af men ikke det helt store, børnen har dog forventninger om noget der både er flot og larmer.

Kl 24 skåler vi i børnechampagne, og et par store raketter stiger til vejrs, inden vi alle mand spiser rejemadder. De mindste af børnene plejer at være segnet omkuld inden, men denne ene aften om året er det børnen der bestemmer sengetiden, og nogle rejemadder er blevet spist halvsovende, men ned kom de...

Lisbeth. som elsker at være fyrmester......

Anmeld

26. december 2008

Nadi

Det lyder vildt hyggeligt Slogs, må vi komme og være med Ej, vi skal være her med et hold venner som har en søn der er ½ år ældre end Oliver, så der skal nok blive gange i den. Vi var også sammen med dem sidste år og skulle egentlig havde været hos dem i år, men Dennis skal arbejde nytårsaftens dag, og så ville vi have været hos dem sent.
Imorgen skal vi ud og hanlde ind til maden, til forret skal vi have ovnbagt laks med sauce verde, brød og lidt salat. Hovederetten bliver kalvekød marineret i hvidløg med råstegte kartofler, sauce, salat og brød. Til dessert skal vi have chokoladekurve med is og frugter. Jeg laver måske en tuktærte til kaffen, men er ikke sikker endnu, skal lige se om jeg har tid til at være cornflækker Vores natmad bliver hotdogs.
Det der med krudt og kugler er jeg heller ikke så vild med, men her fra 2. sal har vi den flotteste udsigt så vi kan nyde godt af andres nytårs-indkøb
Vores aftens skal bare være stille og rolig, spille lidt Buzz!, drikke noget god rødvin og hygge os
Vores venner overnatter hos os så vi kan heldivis blive ved så længe vi kan og ta den med ro eftersom vi ikke skal nå en hel masse på få timer. Så det er herligt!

Anmeld

26. december 2008

Plysbjørnen

Tja vi skal holde jul her, sammen med min mor og far, hvis ellers alt går som planlagt..
Så her sker ikke det helt vilde...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.