Æl teste..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Babydream<3

Er lige begyndt på æl teste. Og tænkte på o der altid er en streg nr to, men at den er svag indtil æl???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Rockertand

Babydream<3 skriver:

Er lige begyndt på æl teste. Og tænkte på o der altid er en streg nr to, men at den er svag indtil æl???

Det er vidt forskelligt.

Nogle har 2 streger hele cyklus igennem, nogle har kun 2 streger, når ægløsningen er på sit højeste, andre igen oplever både det ene og det andet.

Derudover afhænger det også at mærke på ÆL-testene, da jeg testede, prøvede jeg med 2 forskellige slags teste på samme urin.....forskellen var markant, på den ene slags kunne man knapt se teststregen, på den anden slags var den nær positiv. Jeg kan kun anbefale testene fra billig-teste.dk.

Anmeld

26. juli 2011

Muffinmus

ja, mange har i hvert fald næsten altid en svag og en tydelig streg, indtil man kommer tættere på hvor de så næsten er lige tydelige og så til sidste mindst ens:-)

Anmeld

26. juli 2011

Babydream<3

Det er strimmel testene fra billig-teste. Er der altid to streger på dem??

Anmeld

26. juli 2011

Rockertand

Babydream<3 skriver:

Det var der på mine (det var dem, der gav bedst indikation), men andre har ikke haft 2 streger, så jeg tror, at det er individuelt.

Der var gevinst i 3. cyklus (er halvgammel, så det var pænt hurtigt).

Anmeld

26. juli 2011

Babydream<3

Ok, tak for svaret. Håber det giver pote..

Anmeld

26. juli 2011

Peanut

Babydream<3 skriver:

Jeg har også brugt omtalte, og der var også altid to streger. Ægløsningen er dog først positiv når du har 2 lige tydelige streger også er ægløsningen der 24 timer efter ca (ved ikke om du er klar over dette, men var god info for mig, da jeg fik det at vide herinde) 

Anmeld

26. juli 2011

Babydream<3

Er der noget med at man skal teste på samme tidspunkt hver gang??

Anmeld

26. juli 2011

Muffinmus

hvis man har en cyklus på 28 dage kan man f.eks starte med æl teste på dag 11 eller 12, tage den f.eks kl 10 hver dag indtil den er næsten positiv, dvs streger er næsten helt ens i farve, så  kan an teste både formiddagog sen aften da ens æl teste godt kan være negative om morgenen men knald positive 7 timer senere.:-)

Du behøver ikke tage dem på samme tid hver dag, men de fleste rådet til ikke at tage dem med dagens først urin, stik modsat de fleste graviditetsteste:-)Men gør du det ved du hvordan stigningen er dag for dag på samme tidspukt og kan nemmere se hvor hurtigt den rykker sig mod helt positiv:-)

Anmeld

26. juli 2011

Babydream<3

MariaE skriver:

hvis man har en cyklus på 28 dage kan man f.eks starte med æl teste på dag 11 eller 12, tage den f.eks kl 10 hver dag indtil den er næsten positiv, dvs streger er næsten helt ens i farve, så  kan an teste både formiddagog sen aften da ens æl teste godt kan være negative om morgenen men knald positive 7 timer senere.:-)

Du behøver ikke tage dem på samme tid hver dag, men de fleste rådet til ikke at tage dem med dagens først urin, stik modsat de fleste graviditetsteste:-)Men gør du det ved du hvordan stigningen er dag for dag på samme tidspukt og kan nemmere se hvor hurtigt den rykker sig mod helt positiv:-)

Tak for svaret, det gjorde mig en smule klogere, men det er jo et helt univers for sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.