Deprission

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.653 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. januar 2008

AnneMette34

Har osse en men har ikke fået os taget sammen til at få fat på en psykoterapeut endnu men kan mærke det snart skal være fik det dajeg fik emma for 5 Mdr siden.... (fødselsdep)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2008

Munder

Hej Jeg synes, når overskuddet melder sig, at det er vigtigt du kommer afsted. Læs eventuelt Rikke Lyngholm's indlæg. De bedste ønsker om at du snart får det bedre. Dorte

Anmeld

27. januar 2008

Pia Monsrud

Jeg syntes bestem også bare du skal komme afsted, nu før jo bedre.
Stadistikken siger jo at mødre med fødselsdep og ikke får gjordt noget ved det, er dem der får størst problemer senere i livet:S
Jeg lider selv af en dep. som har været undervejs i mange år, men fik gjordt noget ved det for 3 år siden, jeg er stadig på piller, og har svært ved store nye forandringer, og er derfor i stor risiko for at få en fødselsdep!

Gør noget ved din dep. for dig selv men ikke mindst for din datter, så vil du også føle dig som en endnu bedre mor:)

Også de bedste ønsker herfra

Anmeld

28. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Anne Mette
Er du kommet af sted?
Jeg har fået med en ubehandlet fødselsdepression i 5 år, før jeg fik gjort noget ved den, og mit liv er et helt andet i dag, hvor jeg har været på Cipralex snart et år. Du må få gjort noget ved det, for hele familiens skyld men især din egen!
Knus Tina

Anmeld

28. januar 2008

Hejren

Hej Anne Mette
Er du kommet af sted?
Jeg har fået med en ubehandlet fødselsdepression i 5 år, før jeg fik gjort noget ved den, og mit liv er et helt andet i dag, hvor jeg har været på Cipralex snart et år. Du må få gjort noget ved det, for hele familiens skyld men især din egen!
Knus Tina

Jeg er helt med Tina her - Man ville jo heller ikke gå rundt med ubehandlet sukkersyge, når man kan få et ""normalt"" liv med medicin.

Knus en anden "på pillen";) - Som har fået mit gamle jeg igen af medicinen

Anmeld

29. januar 2008

AnneMette34

Hej Anne Mette
Er du kommet af sted?
Knus Tina

Nope er desværre ikke kommet afsted endnu...(?) Har ikke råd til sådan en psykolog det er skisme dyrt og har mega minus lige nu...>(

Anmeld

29. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Anne Mette
Ja det er dyrt med psykolog >( men fra 1. april kommer der tilskud på 60% så 800 kr. i timen bliver til 320 :) Du kunne sætte gang i processen ved at starte hos egen læge med at få en henvisning. Hvis han/hun skønner du er meget behandlingskrævende vil du under alle omstændigheder skulle have piller, og så vil du blive henvist til en psykiater = gratis. Hvis ikke du skal have piller men kan klare den med psykoterapi, kan du bestille tid (de har ventetid op til 3-4 måneder) så du kan komme til lige efter 1. april.
Er det ikke bare en god idé(?);)
Du må virkelig få det gjort, jeg ville ønske nogen havde sparket mig i r.... dengang, så havde jeg sparet så mange dårlige år.
Knus Tina

Anmeld

29. januar 2008

AnneMette34

Hej Anne Mette
Ja det er dyrt med psykolog >( men fra 1. april kommer der tilskud på 60% så 800 kr. i timen bliver til 320 :) Du kunne sætte gang i processen ved at starte hos egen læge med at få en henvisning. Hvis han/hun skønner du er meget behandlingskrævende vil du under alle omstændigheder skulle have piller, og så vil du blive henvist til en psykiater = gratis. Hvis ikke du skal have piller men kan klare den med psykoterapi, kan du bestille tid (de har ventetid op til 3-4 måneder) så du kan komme til lige efter 1. april.
Er det ikke bare en god idé(?);)
Du må virkelig få det gjort, jeg ville ønske nogen havde sparket mig i r.... dengang, så havde jeg sparet så mange dårlige år.
Knus Tina

Hmmmmm hvem er det der giver tilskud????

Min læge mener desværre godt at jeg kan klare mig selv og vil heller ikke have piller..

Anmeld

29. januar 2008

Doktor Doolittle

Prøv at kigge her:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/01/25/124223 .htm

Har din læge konstateret at du har en depression?

Knus Tina

Anmeld

29. januar 2008

AnneMette34

Prøv at kigge her:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/01/25/124223 .htm

Har din læge konstateret at du har en depression?

Knus Tina

Nej det har han ikke for han mener ikke det er så slemt at jeg ikke kan klare det selv....(?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.