pædagog i svendborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Chr.Kristiansen

Nogle derude som læser til pædagog i svendborg? eller som skal til det?

Jeg starter nemlig i år og synes det kunne være lidt sjovt hvis man rent faktisk "kendte" nogle herinde fra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Tvillingemor80

Yep mig

Anmeld

25. juli 2011

Chr.Kristiansen

Tvillingemor90 skriver:

Yep mig

Ahr, der var du! Ledte faktisk efter dig herinde Ved du hvornår vi skal starte? 

Anmeld

25. juli 2011

Tvillingemor80

Chr.Kristiansen skriver:

Ahr, der var du! Ledte faktisk efter dig herinde Ved du hvornår vi skal starte? 

hehe fundet !! mærkeligt vi ikke er stødt på hinanden før

Nej ved det ikke.. Men har hellere ikke fået svar på ansøgning endnu Men var det ikke i september? Tænker det så nok er mandag d. 1 sep. ?

Anmeld

25. juli 2011

Chr.Kristiansen

Ja det er lidt spøjst  Joh, det kan du have ret i.. Det lyder mest sandsynligt... Ih hvor jeg glæder mig til at starte, og komme ud blandt andre mennesker! 

Anmeld

25. juli 2011

Tvillingemor80

Jeg glæder mig også til at starte, men er du gal jeg glæder mig ikke til pigerne skal starte i VS

Anmeld

26. juli 2011

Chr.Kristiansen

Tvillingemor90 skriver:

Jeg glæder mig også til at starte, men er du gal jeg glæder mig ikke til pigerne skal starte i VS

hvornår starter de? nej det forstår jeg godt... Josephine er jo allerede i DP, vi fik en  plads tidligt så der var god tid til at hun kunne falde til uden at skulle være der for mange timer.. Nu er hun der dagligt fra ca. 7.30-14.30 og der er ingen tvivl om at hun ELSKER det! 

Så det skal nok gå med pigerne, det er jeg ikke i tvivl om... de er jo også det større så seperationsangsten er vel gået over?

Anmeld

26. juli 2011

Tvillingemor80

Chr.Kristiansen skriver:

hvornår starter de? nej det forstår jeg godt... Josephine er jo allerede i DP, vi fik en  plads tidligt så der var god tid til at hun kunne falde til uden at skulle være der for mange timer.. Nu er hun der dagligt fra ca. 7.30-14.30 og der er ingen tvivl om at hun ELSKER det! 

Så det skal nok gå med pigerne, det er jeg ikke i tvivl om... de er jo også det større så seperationsangsten er vel gået over?

de starter d 1 august .. Tja deres seperationsangst er der ret meget endnu, fordi den kom ret sent .. Nok fordi de er tvillinger og havde så travlt med hinanden .. :/ men ja det skal nok gå , tror også det bliver værst for mig.. De har jo 1 måned til at vænne sig til deet inden jeg starter, så det jo fint

Anmeld

26. juli 2011

Chr.Kristiansen

Tvillingemor90 skriver:

de starter d 1 august .. Tja deres seperationsangst er der ret meget endnu, fordi den kom ret sent .. Nok fordi de er tvillinger og havde så travlt med hinanden .. :/ men ja det skal nok gå , tror også det bliver værst for mig.. De har jo 1 måned til at vænne sig til deet inden jeg starter, så det jo fint

Tror at du har ret i at det bliver værst for dig.. hehe.. sådan havde jeg det ihvertfald da Josephine startede, men det holder hurtigt op når man kan se at de hygger sig.. Josephine er allerede helt elektrisk når hun kommer i barnevognen om morgenen nu, for hun ved jo hvad der skal ske

Sover de fint nok på trods af seperationsangsten?

Anmeld

26. juli 2011

Tvillingemor80

Chr.Kristiansen skriver:

Tror at du har ret i at det bliver værst for dig.. hehe.. sådan havde jeg det ihvertfald da Josephine startede, men det holder hurtigt op når man kan se at de hygger sig.. Josephine er allerede helt elektrisk når hun kommer i barnevognen om morgenen nu, for hun ved jo hvad der skal ske

Sover de fint nok på trods af seperationsangsten?

Jaa du har nok ret.. dejligt josephine er så glad for det

Ja de sover fint, men de sover også i samme soveværelse som os, så tror det er derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.