Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jer at min dejlige søn har sovet i hans seng 3 nætter i træk nu...Vi var til zoneterapi med ham i mandags, og knægten har sovet i sin seng lige siden, Juhuu siger jeg bare, for så er jeg også kommet til bage i min seng... For nu er vi ikke vågne om natten længere...Betina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ivfmarie skriver:Jamen det var da den bedste julegave, hva'?? Det betyder altså bare så meget at man har natten for sig selv (syns jeg i hvert fald).Hva med hans skrigeri? Har det også hjulpet på det?Marie - med skrigende barnevogn - øv
Mebach skriver:Skønt, tillykke med det.Skal I så alligevel på det der dyre MME?
Ja for det har i hvert fald gjort at han stort set ikke gylper længere... Men nu må vi se hvad lægen siger når vi skal ud til ham igen... for jeg vil mene at når det hjælper på gylperiet, så skal vi have det...Betina
Anja skriver:Dejligt, at det går i den rigtige retning med Benjamin Her trives Esther fint, hun er lige så nem som Elias var - dog vågner hun ofte både kl 02, 05 og igen 06:30 - hun spiser og lægger sig bare til at sove igen, men har sgu alligevel lidt ondt af mig selv nogle morgener
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128