Vuggestuer i Rødovre...nogen der kender dem her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

JulieE

MetteS81 skriver:

Ok, så er den opklaret!  Tak for det

Altid velkommen Det kan iøvrigt også stå for Projekt Baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Aija`s Mor

JulieE skriver:

Hej 

Jeg arvejder som pædagogmedhjælper i Børneinstitutionen Broparken, men dog i en af børnehaverme. Jeg har kun arbejdet der i 2 uger, men har dog været ovre og hjælpe i vuggestuedelen en enkelt gang og det voirker som et rigtig rart sted at være, både for børn og voksne 

En af de rigtig gode ting ved bropraken er det store torv, der bider de 4 fløje sammen, hvor der er masser af plads til at røre sig, når vejret ikke er til at være så meget ude 

Spørg endelig, så skal jeg svare efter bedste evne 

Mange hilsner

Julie

hvilken stue arbejder du på???    min datter hedder aija og går på stjernestuen.. på universet..  hvor begge pædagoer hedder anette..

Anmeld

26. juli 2011

JulieE

miss babs skriver:

hvilken stue arbejder du på???   min datter hedder aija og går på stjernestuen.. på universet..  hvor begge pædagoer hedder anette..

Jeg arbejder ovre på Paletten, på gul stue Jeg er næsten lige startet, så jeg har ikke helt styr på børnene på de andre stuer endnu

Anmeld

29. juli 2011

MetteS81

BARE LIGE EN HURTIG UPDATE!!!  

Vi har nu kigget på vuggestuerne...

Sommerfuglen: Så hygligt sted! Søde og imødekommende pædagoger, glade børn, masser af legetøj, udflugter og dejlig stemning!

Broparken: Helt fantastisk! Imødekommende personale, rigtig god stemning, glade børn, masser af aktiviteter og muligheder for det, dyr på pladsen...kan forsætte i en uendelighed!

Troldehøjen: Ikke noget for os...synes ik stemningen var helt god, desværre.

Så Broparken og Sommerfuglen kommer på vores ønskeliste  

Anmeld

28. marts 2014

emine58yunus

Aija`s Mor skriver:

min datter går i nede i broparken.. og det er vi rigtig glade for.. hun har også gået i vuggestue dernede..   god børnehave...

Hejsa . Ville lige høre hvad du synes om broparkens paletten børnehave ? Mvh MieMie

Anmeld

28. marts 2014

emine58yunus

JulieE skriver:

Jeg arbejder ovre på Paletten, på gul stue Jeg er næsten lige startet, så jeg har ikke helt styr på børnene på de andre stuer endnu

Hejsa. Gul stue i paletten er den til højre eller venstre eller den i midten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.