Vuggestuer i Rødovre...nogen der kender dem her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.616 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

MetteS81

SÅ er ugen kommet hvor vi skal ud og kigge på vuggestuer til Ella  Er så spændt! Vi har fundet 3 stk som vi gerne vil ud at kigge på:

- Vuggestuen Sommerfuglen

- Børneinstitutionen Broparken

- Børneinstitutionen Troldhøjen

Nogle af jer dre har erfaringer med en eller flere af disse, og gerne vil dele?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

JulieE

Hej 

Jeg arvejder som pædagogmedhjælper i Børneinstitutionen Broparken, men dog i en af børnehaverme. Jeg har kun arbejdet der i 2 uger, men har dog været ovre og hjælpe i vuggestuedelen en enkelt gang og det voirker som et rigtig rart sted at være, både for børn og voksne 

En af de rigtig gode ting ved bropraken er det store torv, der bider de 4 fløje sammen, hvor der er masser af plads til at røre sig, når vejret ikke er til at være så meget ude 

Spørg endelig, så skal jeg svare efter bedste evne 

Mange hilsner

Julie

Anmeld

25. juli 2011

Aija`s Mor

min datter går i nede i broparken.. og det er vi rigtig glade for.. hun har også gået i vuggestue dernede..    god børnehave...

Anmeld

25. juli 2011

MetteS81

Uuuh, hvor er det dejligt med positiv respons på Broparken fra jer begge! Har jo slet ik været på besøg derhenne endnu, men kun kigget på hjemmesiden...men udfra den synes jeg også bare den lyder så god!  Er spændt på hvad beslutningen bliver...vi kan jo kun skrive op til to....men jeg skriver lige herinde igen når vi har besluttet os i slutningen af ugen!

Og Julie: 1000 tak, jeg vil fluks skrive til dig hvis jeg får brug for at vide mere! Skønt at høre at du er glad for at arbejde der! Det betyder også meget for min kæreste og jeg at personalet er glade for deres arbejdsplads, for det giver også glade børn!

God aften til jer begge  

Anmeld

25. juli 2011

MetteS81

JulieE skriver:

Hej 

Jeg arvejder som pædagogmedhjælper i Børneinstitutionen Broparken, men dog i en af børnehaverme. Jeg har kun arbejdet der i 2 uger, men har dog været ovre og hjælpe i vuggestuedelen en enkelt gang og det voirker som et rigtig rart sted at være, både for børn og voksne 

En af de rigtig gode ting ved bropraken er det store torv, der bider de 4 fløje sammen, hvor der er masser af plads til at røre sig, når vejret ikke er til at være så meget ude 

Spørg endelig, så skal jeg svare efter bedste evne 

Mange hilsner

Julie

Har lige lavet et fælles svar til jer begge

Anmeld

25. juli 2011

MetteS81

miss babs skriver:

min datter går i nede i broparken.. og det er vi rigtig glade for.. hun har også gået i vuggestue dernede..   god børnehave...

Har lige lavet et fælles svar til jer begge

Anmeld

26. juli 2011

JulieE

MetteS81 skriver:

Uuuh, hvor er det dejligt med positiv respons på Broparken fra jer begge! Har jo slet ik været på besøg derhenne endnu, men kun kigget på hjemmesiden...men udfra den synes jeg også bare den lyder så god!  Er spændt på hvad beslutningen bliver...vi kan jo kun skrive op til to....men jeg skriver lige herinde igen når vi har besluttet os i slutningen af ugen!

Og Julie: 1000 tak, jeg vil fluks skrive til dig hvis jeg får brug for at vide mere! Skønt at høre at du er glad for at arbejde der! Det betyder også meget for min kæreste og jeg at personalet er glade for deres arbejdsplads, for det giver også glade børn!

God aften til jer begge  

Du skriver endelig, hvis der er noget, send evt en PB 

Anmeld

26. juli 2011

MetteS81

JulieE skriver:

Du skriver endelig, hvis der er noget, send evt en PB 

Hmmm, må indrømme at jeg ik aner hvad en PB betyder... Har set mange herinde skrive sådan...måske du kan opklare den for mig?

Anmeld

26. juli 2011

JulieE

MetteS81 skriver:

Hmmm, må indrømme at jeg ik aner hvad en PB betyder... Har set mange herinde skrive sådan...måske du kan opklare den for mig?

jamen selvfølgelig  Det betyder en Privat Besked... Altså at du kan sende f.eks mig et brev herinde, som kun kan ses af modtager og afsender 

Anmeld

26. juli 2011

MetteS81

JulieE skriver:

jamen selvfølgelig  Det betyder en Privat Besked... Altså at du kan sende f.eks mig et brev herinde, som kun kan ses af modtager og afsender 

Ok, så er den opklaret!  Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.