Andre som godt kunne gå hen og blive en smule sindssyge...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. december 2008

Rasmine

Over den måde legetøjet er surret fast i pakkerne på?
Sammenlagt har vi nok brugt 1 time, på at få de der små ståltråde af.

I øvrigt:
RIGTIG GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE!!!

Her stod den på totalt gaveræs (ræs=helvede)
Rasmus gik i brædderne kl. 21.
Mille kl. 22.
Gæsterne smuttede 01.30, og på det tidspunkt bestemt ungerne sig for at vågne op til dåd.

Idag leger vi så med gaverne.

Og når ungerne er kommet i kassen i aften, står den på Mamma Mia film (gave) og Wii...

Håber I alle overlevede julen, og at ikke alt for mange kom på tværs med/af svigermekanikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2008

Tut

Ja for fanden, jeg blev sgu også små sindsyg - det er sgu da for latterligt at det skal pakkes så godt ind.

Også glædelig jul herfra.

Knus Tut

Anmeld

25. december 2008

Plysbjørnen

jeg giver dig fuldstændig ret, man skulle jo dælme tro at det ikke var meningen at børnene nogensinde skulle lege med det...

Og glædelig jul fra mig også...

Betina

Anmeld

25. december 2008

ivfmarie

Århh ja for helved! Man burde pille det lorte ståltråd ud inden gaverne blev pakket ind - faktisk burde man også samle det der skal samles.. så ville det hele være meget nemmere at gå til..

Glædelig jul!

Anmeld

25. december 2008

Monica

Gustav sad og hev og hev i en bil jeg skulle forsøge at få ud af pakken... Men det kræver jo nærmest en længere uddannelse i teknik for at pakke det l... ud... Men Glædelig jul piger...

Jeg skal altså liiige have en lille lur imens G sover...

Moni

Anmeld

25. december 2008

Rasmine

Pheew...
Troede lige det kun var os som var utålmodige.
-Kan da godt se det praktiske i det, legetøjet præsenterer sig pænt i butikkerne, men hold da kæft noget LORT!

Anmeld

26. december 2008

Loggidut

jeg er som sådan ikke ved at blive sindsyg over det...for jeg har Christian...han hopper glad på opgaven hver gang tif får noget som er pakket ind med de der satanner!
Jeg har kun kunne opsnuse at de er sat i, for at legetøjsmagerne kan stille tingene så flot op i pakken som det nu er muligt...men for helvede et mareridt at få det hevet ud af pakkerne, alliere dig med en saks, knivtang, og skævbider inden du går til juleræset...det er mit bud...for så er det hurtigt overstået!

pyyyh, hvor er jeg glad for Christian kan jeg hører!

Anmeld

26. december 2008

bette

grrr jeps hader stoltråd.. suk.. det tager en krig at få af legetøjet..

uh ja mikkel gik i brædderne før kl blev 20 han var bare så møg sur og træls.. så i seng med ham.. så gemte vi gaverne til ham, om morgnen.. lidt underligt at han nærmest ik var med..
men synes sku ogsaå at det er meeeeega sent at spise julemaden..suk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.