kitty skriver:
Jeg er alt for træt til at svare, jeg vil blot lige informere, at det med nemt barn vist er overstået herhjemme, om ikke andet for en tid.... Nuij, han trækker tænder ud for tiden. Han sidder klistret på os som en lille tæge.. Han kan ikke ligge selv, skal bæres og være tæt på hele tiden.. Ellers bliver lungerne trænet og blodtrykket stiger til max. Han bliver simpelthen tosset den lille!
Nu sover han -endelig...
Gad vide hvornår den tiger rejser hjem?!
Damn tiger, give me back my happy son!!
Ja, kender det alt for godt. Heldigvis så når man får smil og de er glade for en stund, så glemmer man deres tiger-side for en stund!
Synes især det var hårdt at været i mødregruppe og pt være den eneste med en skrigende baby. Ved ik om det især er de drengebørn der, for de andres om piger ligger stille og salige, som små engle.

Vi var til sidste kranio sakral behandling igår og heldigvis har han vaIfv så godt imod fra første behandling at der ikke er mere at komme efter. Dvs. nu kan mor med ro i sindet udelukke at han har ondt når han græder og det i stedet skyldes nogle behov eller tigerspringet.

Det har også hjulpet på hans fordøjelse behandlingen, så nu er der sjældent mavekneb og jeg har altså en rigtig basse, som spiser igennem. Så det er skønt.
Håber snart tigeren lader de glade drenge komme frem igen.
Anmeld