Har I haft tigeren på besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Åh, masser af tanker til jer. Vi har samme problem herhjemme ! Isaac hænger stadig i patten, og han vil bare næsten ikke sove, og kun hvis jeg sidder med ham eller ligger ved siden af ham i seng/sofa. 

Kom så med vores søde babyer 

Boas har været krop umulig hele dagen. Han har som sådan ikke vrælet, han har bare været top-pirrelig og intet var godt nok. Så kom far hjem fra arbejde, og alt blev godt. Men nu er det brøletid... Og det er kn far der dur, for han kan lugte min mælk og søger mit bryst med det samme.. men jeg har ammet ham med 1½ times mellemrum idag, (små "portioner") og han gylper hele tiden, så han er altså ikke sulten..
Intet hjælper..

Ja, søde babyer, kom frit frem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

linefun

Her har vi også haft besøg.. Dog er det heldigvis på retur for nu.
Det trøster jeg mig med - at det jo på et tidspunkt går over, men hvor er det hårdt, når det står på.
Synes at stå magtesløs overfor, hvordan vi bedst kan hjælpe ham, når han bare er utrøstelig, ikke sover og derfor blive overtræt.
Mors overskud bliver ligesom svagt dalende (læs: øjene hænger nede omkring anklerne) i den periode, så det er dejligt, når far kommer hjem fra job og kan gå en lang tur med barnevognen

Anmeld

2. august 2011

-Milla-

kitty skriver:

Jeg er alt for træt til at svare, jeg vil blot lige informere, at det med nemt barn vist er overstået herhjemme, om ikke andet for en tid.... Nuij, han trækker tænder ud for tiden. Han sidder klistret på os som en lille tæge.. Han kan ikke ligge selv, skal bæres og være tæt på hele tiden.. Ellers bliver lungerne trænet og blodtrykket stiger til max. Han bliver simpelthen tosset den lille!
Nu sover han -endelig...
Gad vide hvornår den tiger rejser hjem?!

Damn tiger, give me back my happy son!!

Ja, kender det alt for godt. Heldigvis så når man får smil og de er glade for en stund, så glemmer man deres tiger-side for en stund!
Synes især det var hårdt at været i mødregruppe og pt være den eneste med en skrigende baby. Ved ik om det især er de drengebørn der, for de andres om piger ligger stille og salige, som små engle.
Vi var til sidste kranio sakral behandling igår og heldigvis har han vaIfv så godt imod fra første behandling at der ikke er mere at komme efter. Dvs. nu kan mor med ro i sindet udelukke at han har ondt når han græder og det i stedet skyldes nogle behov eller tigerspringet.
Det har også hjulpet på hans fordøjelse behandlingen, så nu er der sjældent mavekneb og jeg har altså en rigtig basse, som spiser igennem. Så det er skønt.
Håber snart tigeren lader de glade drenge komme frem igen.

Anmeld

2. august 2011

joojoo

-Milla- skriver:

Jep, vi har også (haft) tigeren på besøg! Det er faktisk lidt rart at læse at jeres små pus også er lidt utidige, synes nemlig generelt det har lydt, som mange har ret nemme børn.
Men hvad er nemt helt præcist?
Jeg synes også det var nemt i starten, men omkring 3 uger begyndte lillemanden at døje med mavekneb indimellem, avs avs, hos ham og på mor.
Omkring 4-5 uger begyndte han at have lidt rød numse og flere mavekneb. Troede det var det, som gjorde ham meget ked, men læste efterfølgende om tigeren og synes det gav god mening. Han hang meget hos mor ved brystet og sov knap så meget om dagen.
Samtidig begyndte han også at blive mere opmærksom på fx lys og smile mere bevidst.
Vi har også været til behandling hos en kranio sakral terapeut, som viste at han faktisk var øm ved lænden og omkring rygsøjlen, som vist var en smule skæv. Efter behandlingen var han helt ødelagt, græd rigtig meget og faldt kun til ro ved brystet.
Så noget af hans tidligere gråd og pjevsethed skyldes nok også at Han har haft ondt.
Men heldigvis virker det til at have hjulpet lidt allerede og mor er både spændt og lidt nervøs for næste behandling.
Oscar er igen lidt utidig for tiden, mest om aftenen, så han er muligvis i gang med endnu et spring.
Det blev lidt langt, men er sjældent på og nærmest kun fra mobilen, som er ret besværlig.
Men følger da lidt med og synes det er nogle skønne billeder og oplevelser af jeres små vidundere, som I deler.

hej milla..hvordan fandt I ud af at han havde ondt pga.skæv ryg? Kunne I se det eller?

mvh.Tatiana

Anmeld

2. august 2011

joojoo

joojoo skriver:

hej milla..hvordan fandt I ud af at han havde ondt pga.skæv ryg? Kunne I se det eller?

mvh.Tatiana

eller skæv lænd ..undskyld..

Anmeld

4. august 2011

moars

helt sikkert besøg her idag....det passer også præcis med de to måneder

Anmeld

8. august 2011

Balinus

Falka´s tiger er taget afsted igen, så vi nyder de næste par uger....  indtil: uge 8, 12, 19, 26, 37, 46, 55, 64 og 75.

Vi har tilmeldt os e-springvækkeuret, og vil modtage mails i god tid inden den næste tiger kommer..... (og købt bogen: vidunderlige uger -super god!)

http://www.vidunderligeuger.dk/e-springvaekkeur

/Balinus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.