det var så den første jul hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. december 2008

ivfmarie

i vores eget hus. Og det var en dejlig afslappet og hjemlig aften. Casper og svigemor stod for maden - jeg var en tur på legepladsen med faster og ungerne, og bagefter pakkede vi tyvstartspakker op med ungerne til der blev sagt værsgo! Det var en arbejdsfordeling jeg hurtigt kunne vænne mig til!

Det korte af det lange: Glade børn, søde mennesker, lækker mad, gode pakker og ingen transport...

Håber at I alle har haft en skøn jul omgivet af kærlighed og dejlige mennesker

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2008

ka li ja

ååhh det lyder også som en rigtig dejlig dag
vi snød også med pakkerne. men mine unger er også så snot forkælede... de holdte jul hos mormor lørdag, jul hos morfar tirsdag og så i går. og julamanden havde lagt gaver under træet om natten, som tak for grøden d 23, så de fik lige en stor morgengave der
tænk at du alligevel slap for at lave maden.. det gad jeg godt, men kan ikke lade vær med at blande mig..

Anmeld

25. december 2008

BellaT

Også første jul hjemme her. Og det gik SÅ godt. Superhyggeligt og afslappet.
Og Phillip fræsede rundt og rundt om juletræet. Han kunne slet ikke stoppe igen og blev helt forpustet. Og alle de skønne gaver han fik! Skøøøønt. Han faldt i søvn kl. 22.45, men imorges vågnede jeg til dejlig julesang inde fra værelset...

Anmeld

25. december 2008

ivfmarie

ungerne gav os den bedste gave - ever: de sov til hhv 8.15 og 8. 31... Det er aldrig sket før!

Anmeld

25. december 2008

linemus

Åhhhhr, et skønt billede af ungerne, Marolle Lyder som en skøn dag med den perfekte arbejdsfordeling.

Glædelig jul.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.