Opskrifter eller andet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Troldepussen

Mirjam123 skriver:

Har sendt dig min mail glæder mig til modtage

Hva motion dyrker du så??

Så er den sendt.... Jeg cykler... Har stort set skiftet bilen ud med cyklen... når jeg har afleveret børnene i børnehave så cykler jeg en tur på 8-10 km, nu her når jeg starter i skole skal jeg så lige have fundet ud af hvad jeg så gør, for så kan jeg ikke nå min cykeltur inden jeg skal aflevere børnene...

Men manden og jeg har snakket om at vi bare må skiftes til at motionere om aftenen efter aftensmaden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Muffin_girl

Mirjam123 skriver:

Jeg har det lige som dig.. falder altis i igen, og siger nu starter jeg på mandag men det blir aldrig til noget.

Jeg har gået ved vægt vogterne og tabte mig osse, men faldt så i igen..

Madlog.dk skulle være god?? har selv prøvet lave en profil..

Jeg har det på samme måde.. Syntes det er så svært.. Jeg kan ikke koncentre mig om madlog.. 

Anmeld

25. juli 2011

Muffin_girl

Troldepussen skriver:

Hvad angår opskrifter må i skrive hvad i har lyst til, for der er 2 ringbind (af de store) fyldt med opskrifter.

Okay skriver lige til dig så

Anmeld

25. juli 2011

Troldepussen

Okay skriver lige til dig så

Sådan så er den sendt...

Et par gode råd med på vejen... Jeg har anskaffet mig en spiral-notesbog (A5 str.) hvor jeg skriver alt i jeg spiser... Dermed ved jeg også hvorfor det går galt for mig hvis jeg en dag ikke taber mig...

Men som sagt skriv enlig hvad du kunne tænke dig af opskrifter, og jeg skal gøre hvad jeg kan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.