Jeg bliver snart sindssyg !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Muffinmus

hvis du ikke har prøvet akupunktur eller zoneterapi ville jeg da bestemt prøve, det hjælper ofte kvinder med lige netop den slags problemer:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Sof

Kan godt huske det. Min kom slet ikke før jeg havde født. Jeg testede positiv i uge 8 og der havde jeg ikke set skygge af mens i 5 måneder

Anmeld

25. juli 2011

Lotte90

debbie19 skriver:

jep og man gik og savned den.. ( det fortryder jeg så nu) jeg tror bare lige din krop skal finde sig selv igen, og så er det en god ide ikke og gå og tænke på det for det kan være med til at stresse kroppen og så kan mens udblive ..

Ja, men det er ikke fordi jeg går og tænker vildt meget over det.. Men altså lidt gør man jo, når den sådan bare bliver væk (:

Anmeld

25. juli 2011

Lotte90

Sof skriver:

Kan godt huske det. Min kom slet ikke før jeg havde født. Jeg testede positiv i uge 8 og der havde jeg ikke set skygge af mens i 5 måneder

Så er der da stadig lidt håb for mig

Anmeld

25. juli 2011

Lotte90

MariaE skriver:

hvis du ikke har prøvet akupunktur eller zoneterapi ville jeg da bestemt prøve, det hjælper ofte kvinder med lige netop den slags problemer:-)

Det har jeg ikke prøvet? Kunne være man lige skulle prøve at undersøge det.

Anmeld

18. august 2011

baby-kom-nu

Jeg forstår dine frustrationer, da jeg selv har prøvet det samme... men min læge ordinerede noget mensfremkaldende, og så har det været regelmæssigt siden.....

Anmeld

19. august 2011

Lotte90

baby-kom-nu skriver:

Jeg forstår dine frustrationer, da jeg selv har prøvet det samme... men min læge ordinerede noget mensfremkaldende, og så har det været regelmæssigt siden.....

Kan man få sådan noget?? det vidste jeg ikke ..

Anmeld

20. august 2011

baby-kom-nu

Lotte90 skriver:

Kan man få sådan noget?? det vidste jeg ikke ..

Ja det kan man  Mener jeg skulle tage pillerne i 10 dage, og så kom det  

Du kan jo snakke med din læge om det hvis det er... Egentlig underligt hun ikke har nævnt at det var en mulighed....

Anmeld

20. august 2011

Lotte90

baby-kom-nu skriver:

Ja det kan man  Mener jeg skulle tage pillerne i 10 dage, og så kom det  

Du kan jo snakke med din læge om det hvis det er... Egentlig underligt hun ikke har nævnt at det var en mulighed....

Ja, det synes jeg da egentlig også er underligt.. Men måske hun lige vil sikre sig at der ikke er noget galt først, ved at få mig scannet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.