Så er det slemme juleræs overstået...pust ud, og fortæl mig om hvordan det er gået!!!
Her har der bare været ro og vild meget overskud hele dagen, men nu var det også kun svigermor og far der kom til jul.
Vi havde valgt at spise klokken 5, så Tif kunne være med, og det tror jeg egentlig vi er ret glade for vi valgte.
Hun var bare i så meget hopla, og har været hamrende glad hele dagen, og selv da maden var ved at være færdig var hun i et brilliant humør...ellers der filmen knækker!
nå vi fik spist, og hun guffede løs...ungerne var glade, og der blev snakket.
Da så vi var færdige...valgte ungerne at gå om juletræ med hende, bare for sjovt, mens jeg lige fik opvasken væk...og da de travede der, begyndte ungen at synge...??? LA LA LA DA DA DA...og vi var helt flade af grin.
Nå da så vi skulle om juletræet alle sammen, ja så tog hun da lige en ordentlig travetur, med stemmen helt i vejret...hun sang og sang, og heldigvis har Michael optaget det, for ellers ville jeg tro det var løgn.
Vi dansede og dansede og hun nægtede at holde andre i hånden, ud over hendes storebrødre, men de kunne så også lide opgaven, så det er jo fint nok...ha ha
så kom gaverne...og man skulle tro hun havde en fornemmelse for hvad der forgik...for allerede da Christian bar gaverne ned tidligere, sagde hun NAAAAAAAJ, helt vildt overrasket, så der var lykke da hun endelig måtte se hvad der gemte sig under papiret
Hun fik jo selvfølgelig sit famøse køkken af farmor og farfar, og michael måtte jo bare i gang med at samle...ha ha, ja så fik hun bøger, dvdfilm, dukke, puslespil, mad til køkkenet...men uanset hvad hun rev ud af papiret, så var det kun køkkenet der duede, hun legede med det indtil klokken halv ti, og så sagde mor her stop...og da jeg puttede hende på puden...ja så lukkede hun sine øjne med det samme, færdig som gårdsanger var hun!
så julen har været dejlig, vi har haft glade og tilfredse unger, som har været søde til at underholde hinanden...og nu er der bare ro, alle er trætte, og mine ben er helt smadret!
så nu er manden ved at lave en irsk kaffe, som vi skal hygge med inden vi trætte går til ro!
Hvordan er det gået hos i andre? Har ungerne nydt deres anden jul?
glædelig jul alle piger, håber i har haft en lige så hyggelig aften som vi har.
Anmeld