Statsamtet + politisag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Gud det lyder jo forfærdeligt  Stakkels dig og stakkels stakkels din datter!!! Hvor gammel er hun og hvor gammel var hun, da hun sagde disse ting og reagerede sådan?

Jeg tror jo ikke at børn bare sådan uden videre siger sådan nogle ting! Så hvor er det bare godt, at du tager hende alvorligt og kæmper hendes sag! Hvis han har gjort det, skal hun ikke tilbage til sin far, hvis du spørger mig, om så du skal holde hende tilbage og få bøder for det!

Jeg håber det bedste for jer

det er sket i år, og får ingen bøder ved at beholde hende hjemme, ifølge ham betjenten så har jeg ret til at holde hende hjemme til sagen er afsluttet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

det er sket i år, og får ingen bøder ved at beholde hende hjemme, ifølge ham betjenten så har jeg ret til at holde hende hjemme til sagen er afsluttet..

Det er jeg rigtig glad for at høre!! Andet ville være totalt forargeligt!!! I sådan en situation kan man altså ikke lade tvivlen komme faren til gode - ikke når man risikerer barnets trivsel!

Ved du overhovedet hvordan de undersøger og efterforsker sådan noget? Tænker, at der måske ingen beviser er, altså fysiske. Men tager de mange af psykologens vurderinger til sig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.